ks23 med William og Lucas Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Ååå deilig og komme hjem igjen jah... Skulle egentlig bare inn på etter kontroll på sykehuset pga protein i urinen og utslag på lacositter som vanlig men var visst ikke bare det...... Hadde lave blod plater også og det likte de ikke helt siden jeg går med to i magen så jeg ble lagt inn!! Jippi, kom jo litt uventet på kan man si ja, og jeg ble jo litt redd da de sa at jeg måtte legges inn. Så nå har jeg ligget inni i 4 døgn og det var litt tøft må jeg si..Er jo en liten mistanke om svangerskaps forgifning pga symptomene mine men de singer VELDIG og siden de nesten holder seg stabile så fikk jeg lov og reise hjem Pluss at de har jo hatt en del og gjøre om dagen så jeg har jo ikke akkurat blitt priortert høyest og det kasn jeg jo skjønne..Var jo bare det at de ville ha meg til observasjon slik at hvis noe dalte veldig fort, noe det kan gjøre i tvillingsvangerskap så ville de ha meg der Og det var jo betryggende det i og med at jeg har litt reise vei. Skal jo på ny kontroll igjen på onsdag så slipper meg ikke av syne nå nei.... Kjempe fornøyd er jeg avservicen dehar på Ahus, de har jo tatt meg i mot med åpne armer hver gang Håper det er bra med alle dere andre da, ikke lenge igjen nå heldigvis begynner og bli stor og tung... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8295506-da-var-vi-endelig-tilbake-igjen-etter-ett-uventet-bes%C3%B8k-p%C3%A5-sykehuset/
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 ojojoj... får vel bare si at jeg er glad alt er bra med deg..håper ikke du har svangerskapforgiftning da..det hadde vært dumt,men går nok bra det å=) så du får ta det pent og passe på dere alle...god bedring.. klem fra oss..=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8295506-da-var-vi-endelig-tilbake-igjen-etter-ett-uventet-bes%C3%B8k-p%C3%A5-sykehuset/#findComment-8295885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå