Gå til innhold

Nummen i ansiktet og tungen. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når jeg pusset tennene, merket jeg at jeg var litt nummen på den ene siden av munnen (akkurat som når tannlege-bedøvelsen holder på å gå ut). Er det i dag også, litt i tunga også. Hva i himmelens navn er dette? Har termin i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Hvis jeg var deg ville jeg ringt legen eller dratt på legevakta. Du har jo hatt det lenge nå. Er ikke vanlig å skulle bli nummen sånn. Har heller aldri hørt at det kan være noe med at man er gravid.

Skrevet

Men ikke meningen å skremme deg. Kan nesten se sånn ut når jeg leser over det nå. Men ville gjort det for å være på den sikre siden. ikke sikkert det er noe galt da. Lykke til, og god bedring:)

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men du bør komme deg til legen med en gang. Når man er gravid er man mer utsatt for blodpropper. Tegn på dette når det sitter i hodet er blant annet nummenhet\nedsatt førlighet på den ene siden av kroppen, derfor bør du få sjekket dette.

Skrevet

Dette kan være et tegn på svangerskapsforgiftning med pareser! Du bør oppsøke lege å få dette sjekket! Blir du skjev i ansiktet så ikke nøl med å kontakte lege!

Det trenger ikke å være dette, men det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite!

Skrevet

Dette svaret kommer sikkert alt for seint, Håper du har funnet ut av dette for lenge siden.

Jeg ville bare legge til (også for aøøe dere andre som leser her) at det også kan være såkalt migrene-aura (migrene-forvarsel). Det er jo noen som får svangerskapsrelatert migrene...

Håper du også poster ditt resultat av undersøkelsene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...