Gå til innhold

Kan jormor ha kjent feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hver gang jeg har vært til kontroll, fått beskjed om at babyen har ligget med hode ned. Har også kjent mest bevegleser og spark over navlehøyde. Noen dager etter siste kontroll var jeg på vekst UL da sa de at H*n låg med rumpa ned. Har babyen plutslig snudd seg da? Ho på Ul sa at det ikke var vanlig at de jore det når de først hadde lagt seg med hue ned. Har nå etter jeg var der registrert noen spark nedenfor navlehøyde. Men kjenner fortsatt mest bevegelser over navlehøyde.

Er dette vansklig for en jordmor og kjenne sikkert?hmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist jeg var hos jordmor sa hun til meg at han hadde lagt seg med hode godt nede i bekkenet...

Jeg kjenner spark oppe under ribbena, og jeg kjener spark helt nede i trusekanten...

han sparker jo ikke bare med bena vettu;)

han kan bokse med armene, han kan snu litt på seg jeg tror vi kan kjenne masse bevegelser uten om akkurat spark med bena...

men babyn kan snu seg så lenge hode ikke er feste... jeg kjenner ei som babyen snudde seg i uke 30, så snudde den seg oppigjen i uke 34, for så å snu seg og feste seg i uke 36..... så babyn din kan kanskje snu seg rett vei igjen..

hvor mange uker er du forresten?

Skrevet

Jeg har sett andre har skrevet her at babyen har snudd seg i seteleie etter at den først hadde snudd seg med hodet ned. Men den kan enda snu seg med hodet ned igjen. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 33 uker på veg. Så får håpe han snur seg igjen snart da...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...