Gå til innhold

Disse rugedagene ... når merket dere noe?

Anbefalte innlegg

Huff så nervøs man blir ... jeg tenker på den lille prikken som nå er i livmora mi hele tiden og håper så inderlig!!! Crinonen gir sine bivirkninger og da tør jeg jo ikke tro noe som helst enda.

Men når merket dere andre at ting var på gang. Vet jo at dette er veldig individuelt, men klarer selvfølgelig ikke å la være å spørre. :) Blir spør av venting. Hva har dere gjort for å holde ut?

Fortsetter under...

Hei hei ,

tror det er veldig individuelt hva man merker, jeg foreksempel hadde ingen symptomer i det hele tatt , og var gravid. Dette var andre forsøket. På mitt første forsøk følte jeg en hel masse ( tror jeg) ,og da var det negativt. Så tror bare at man må smøre seg med tålmodighet jeg ,og ikke binde seg for mye opp i hva andre føler :)

For å holde ut rugeperioden gjorde jeg akkuratt det jeg pleide å gjøre , og prøvde å ikke fokusere for mye på det som var satt inn......levde som før og tok ikke spesielle hensyn...bortsett fra alkohol og røyk da selvfølgelig...

Jeg har ikke opplevd pos. test enda (bare kjemisk gravid én gang), så jeg har ikke så mye å bidra med. Men personlig mener jeg at ømme pupper er et godt tegn (men det kan jo også være hormonene eller PMS).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...