Gå til innhold

Til dere som får svangerskapspenger:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags jobb har dere? Fra hvilken uke har dere mottatt sv.skapspenger fra og i hvilken uke er dere i nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mottar sv. sk. penger fra og med i dag..er 18+0.. Kjedelige greier synes jeg, men.. greit nok når arbeidsgiveren ikke gidder å prøve å tilrettelegge en gang.. sukk.. Jeg jobber i et privat bemanningsbyrå for sykepleiere og har 4 timer pendling om dagen, så det er vel forsåvidt greit nok å slippe det iallefall..

Skrevet

jeg jobber på sjøen, så jeg har ikke lov av arbeidsgiver å jobbe når jeg går inn i min 6mnd(uke25) p g a sikkerhet. så får svangerskapspenger fra 4 april fram til 3 uker før fødselen. er nå i uke 19, men er sykemeldt pga bekkenløsning, så er ikke på jobb, skal heller ikke på jobb igjen.:-)

Skrevet

jeg er innenfor omsorgsyrket og har mottat svangerskapspenger siden uke 8,

ajeg er nå i uke 16.

Skrevet

Hva slags omsorgsyrke har du sebbe? Bare litt nysgjerrig, jeg jobber også i omsorgsyrket. Jobber med mennesker som har utfordrende atferd, og lurer litt på hvor lenge jeg skal "tørre" å jobbe...

Skrevet

Jeg jobber i et lite firma som eventguide. Jobben min er å ta med folk på isklatring juving, rafting, offpist ski mm. Det er liksom ikke andre oppgaver for meg i dette firmaet. jobber også som nattevakt på en kennel, og i og med at jeg har mistet 3 ganger, og natte vakt øker sjansen for spontan abort har jeg svangerskapspengre fra denne jobben også. svangerskaps penger fra uke7.

Skrevet

Jeg jobber som sykepleier, og har fått svangerskapspenger for en halv stilling fra og med uke 27. Satser på å klare å jobbe frem til termin nå, har ingen lavbemanningsvakter eller nattevakter så da skal det være mulig. Mange tunge løft og stress på jobb, så det var enten redusert stilling eller full sykemelding for meg. Ingen tilrettelegging på jobb utenom turnustilrettelegging.

Skrevet

Får svangerskapspengar f.o.m idag, ska læmna i papirena till trygdekontoret imorgen, vet inte hur lång tid det tar att behandla da, någon som vet????

Er gravid i uka 18 og jobbar i skipatruljen, i fredags sa det bara stopp fra kroppen min, så da var det bara og sette skia på hylla : (

Skrevet

jeg jobber som biloppretter og fikk ikke jobben til og tillrettelegge noe for meg,blei for dyrt siden jeg egetlig skal selge hver time jeg er på jobb,...men men,er jo greit for meg.får jo gjort i stand masse nå:)

Skrevet

omsorgsarbeider jobber jeg som.

Legen min som bestemte det siden jeg hadde svangerskapskvalme i 6mnd i forrige svangerskap, og er verre i dettte.

Skrevet

trur ikke det tar mange dagene..jeg fikk hvertfall utbetalt me en gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...