*Babylengsel* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Ei jeg kjenner fikk sitt 11 barn nettopp,helt utrolig.Hun har fått alle som perler på ei snor,og her sliter vi som bare det med nr 2! Hun har hatt null problem å bli gravid,helt drømmeverden for meg. Livet er visst urettferdig på mange måter....
jåsjenta Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Oiii, ikke småtteri nei.. Er jo litt kjipt å se at alle rundt seg blir gravide, og ikke du selv. Vet alt om det da vi har prøvd på vår første i 2,5 år nå.. Er ofte jeg bare har lyst til å gi opp hele greiern, men kan jo ikke det heller da:/ hehe
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei Siaa! Hvis dere har forsøkt i 2 1/2 år nå og ikke fått til å bli gravid anbefaller jeg dere å søke om utdredning(det tar tid). Jeg må innrømme at jeg synes det var litt tungt at vi måtte ty til hjelp, to venninner av meg maste og maste på oss at nå måtte vi søke hjelp. Vi har ønsket oss barn siden høsten 2003. Lørdag tok de ut egg av meg og min mann leverte sæd. I morgen skal de sette inn befruktet egg på meg. Det viste seg at det er hos mannen min problemet vårt ligger, noe vi egentlig ikka hadde sett for oss. Lykke til!
jåsjenta Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hei Anne-mor. Vi har vært gjennom utredning, og alt var bra med typen. Jeg har vært gjennom lap og fjernet noen cyster, og ellers er alt bra med oss begge. Så problemet her er vel egentlig at det bare ikke skjer noe. Så det er jo bare å smøre seg med tålmodighet (som jeg ikke har), å fortsette prøvinga.. Så spennende det blir for dere framover da:)) Masse lykke til, og håper spiren klorer seg fast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå