Gå til innhold

Hun fikk sitt 11 barn......

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner fikk sitt 11 barn nettopp,helt utrolig.Tenk hvor heldig hun er som har fått alle barna som perler på ei snor,null problem å bli gravid.

Samtidig sliter vi med å få oss et barn til,livet er ikke til å skjønne seg på bestandig.Mener ikke at jeg ønsker meg 11 barn,om jeg bare hadde fått lillesøster eller lillebror til vår datter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8295119-hun-fikk-sitt-11-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

kjenner også noen som har fått 11 barn på 18 år. d e faktisk de mest hærlige menneskene æ har møtt. de eneste foreldrene som stiller opp på alt. gode karakterer. kjæmpe koseli å være på besøk. føle sæ allti velkommen. helt nydeli familie, å ongan elske å være mange barn. mamman e hjemme.

de får kanskje ikke alle lekan di ønsker sæ, å de dyreste klærne. men d ikke sånn at de bare har gamle arve klær. trur ikke man skal syns synd på dæm fordi d e 11 barn. men så klart, ikke alle kan ta vare på 11 barn..

vi sliter også med nr 2...er i vår 9.pp offisielt men egentlig er det vår 17. pp...vi begynte å prøve på nr to rett etter fødselen..hehe, jada vet jeg er gal;o)

jøss 11 barn, imponert jeg..vet ikke om jeg hadde takla det, men all ære til dem som gjør=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...