*Babylengsel* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Ei jeg kjenner fikk sitt 11 barn nettopp,helt utrolig.Tenk hvor heldig hun er som har fått alle barna som perler på ei snor,null problem å bli gravid. Samtidig sliter vi med å få oss et barn til,livet er ikke til å skjønne seg på bestandig.Mener ikke at jeg ønsker meg 11 barn,om jeg bare hadde fått lillesøster eller lillebror til vår datter.
melkekua™ Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Skulle ønske jeg også var så fruktbar! Vi sliter også med å få barn nummer 2.
Dotten Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Vi har også måtte jobbe mer med nr. 2 ja. Snuppa satt på ca 3 pp. Nå er vi i den 7. pp'en med nr. 2, og spiren sitter ikke enda!
Leontine Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Slenger meg på denne her... Ble gravid 1 pp med sønnen vår, er nå inni min 16 pp med en SA og en MA...
*bubbs* Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Heldig som har 11 barn!!!!????!!! Jeeeees... Det høres jo grusomt ut. Og, stakkars barna...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Slenger meg på her jeg også... Her er det EL som er problemet... vil også svært gjerne ha en liten bror eller søster til lille skatten! *leeeeengte*
sjeroks Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 kjenner også noen som har fått 11 barn på 18 år. d e faktisk de mest hærlige menneskene æ har møtt. de eneste foreldrene som stiller opp på alt. gode karakterer. kjæmpe koseli å være på besøk. føle sæ allti velkommen. helt nydeli familie, å ongan elske å være mange barn. mamman e hjemme. de får kanskje ikke alle lekan di ønsker sæ, å de dyreste klærne. men d ikke sånn at de bare har gamle arve klær. trur ikke man skal syns synd på dæm fordi d e 11 barn. men så klart, ikke alle kan ta vare på 11 barn..
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 vi sliter også med nr 2...er i vår 9.pp offisielt men egentlig er det vår 17. pp...vi begynte å prøve på nr to rett etter fødselen..hehe, jada vet jeg er gal;o) jøss 11 barn, imponert jeg..vet ikke om jeg hadde takla det, men all ære til dem som gjør=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå