Gå til innhold

Hva skjer når slimproppen er gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror min har gått, men er ikke sikker.. har ikke sett den, men slimer utrolig masse mer no.. det er en blanding av gjennomsiktig gugge med noe melke hvit i seg!! er ikke noe blod eller brunaktig i det hele tatt heller.. er det vanlig slim eller noe?? det har ikke vært sånn før.. har hatt rier siden onsdag, men skjer faen ingenting.. er så drita lei no!!! har hatt mange forskjellige rie former.. den første jeg fikk var en stikking i magen som var så ond at jeg måtte brekke meg.. den andre begynte baki ryggen og bearbeidet seg fram til magen, og de jeg hadde igår var bare intense smarter nederst i magen.. de igår var regelmesside med en halvtimes mellomrom.. jeg ringte føden, og hun ba meg vente og slappe av og ringe igjen når de var blitt mer regelmessige.. gikk å la meg, og når jeg våknet idag har det ikke skjedd noe!! er så møkk lei no!! det bør fanken ikke være lenge igjen!! vil ha nurke mitt ut no!!! 3 dager til termin og..

pliz hjelp meg, de som kan!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I wish I knew... Min slimpropp gikk delvis på fredag (termindato), kom litt i går og litt i dag også.. Heller ikke noe blod.

3 dager over tiden nå, går og lengter etter action!

Vi må vel bare smøre oss med enda mer tålmodighet :/

Skrevet

Hei!!! Det er sånn som deg jeg har det og,startet sist mandag....torsdag kveld dro det på og vi fikk beskjed om å komme på føden.Fikk beskjed om at her er 2cm åpning og det kommer nok en liten i natt.....nei da,det stoppet opp og hjem på fredag.Har det fortsatt sånn og på lørdag dro det skikkelig på igjenn og ned på føden igjen....men samme beskjed og hjem igjenn....så her er jeg og venter,holder på å bli gal,men er jo ikke annet enn å vente. Holde ut,så lykke til du å.....en uke til termin her da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...