Gå til innhold

April: Jeg skal ALDRI kalge mer på lillegutt som har vondt i ørene.

Anbefalte innlegg

Huff..nå føler jeg meg som den "drittsekk mammaen".

Når lillegutt har hatt ørebetennelse så har jeg både blitt lei,frustrer og ikke minst irritert for at han ikke vil sove og ingenting funker av verken medisn eller kos.

MEN, nå har jeg f.. ikke sovet i natt pga. nettopp øreverk, og har klaget å klaget til gubben... (dårlig samvittighet ovenfor lillegutt nå ja,selv om det er til gubben jeg klager eller her når han er syk,og ikke til han selv) og har hatt så vondt i ørene at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Har sovet fra kl.07-11 idag, gubben sto opp kl.5.45 og jeg skrev mld til han (han var i stua jeg på soverommet,lat..tja..) om han kunne dra med Simen i bhg. for jeg maktet ikke stå opp,joda det var ikke et problem,kl.6 sto jeg opp, heiv i meg 2 paracet og gikk å la meg,sov som en stein da,har ikke fått med meg at de har gått i bhg eller forn på jobb.

Huff..er ikke greit det å være syk, har ikke så vondt i ørene lenger etter paraceten og har fått sovet litt, men fy.. så dårlig jeg føler meg med tanke på hvor mye jeg har klaget på Simen..huff..stakkars lille gutten min.

Nei,nesten gang (ja,blir nok en neste gang han får øreverk) så skal jeg ikke klage på han, skal kose masse med han og gjøre det jeg kan for å lindre ørene hans!!

Måtte bare få ut litt dårlig samvittighet her jenter.

Klem fra meg

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen der ja. Klager på lillemor når un er syk att hun ikke vill spise eller sove og så kommer dagen man blir syk selv og da klager vi like mye.

er ikke altid like lett å holde hummöret oppe når man har sovet dårlig selv nei.

God bedring til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...