dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 skal til Lap på onsdag og til gyn neste onsdag. da skal vi snakke om søknaden ol. dere som har vært igjennom det,tror dere vi vil være klare til å sende søknaden neste onsdag eller tar det også lang tid (som alt annet...). må vel også skaffe en del papirer derfra som skal sendes med søknaden til privat klinikk. får jeg de med en gang,eller må jeg mase meg ihjel for å få tak i de? noen erfringer? litt utålmodig nå ja....hehe. takker for hjelpen:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Søknaden blir nok ikke sendt på onsdag, men hvis du og mannen har tatt alle prøver osv. så tar det nok ikke så lang tid. Men det kan lønne seg å "mase" litt på legen sånn at søknaden ikke blir liggende i en haug... :-)
finetine Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Hei Vi sendte alle søknader via min gynekolog. Vi var der i februar og da jeg ikke hadde hørt noe i mai ringte jeg sykehuset for å purre, det viste seg da at de hadde lagt mappen min i hadde blitt glemt. Siden ventetiden kan være lang, og som den var der, kunne de ikke gjøre noe før tidligst i august. Da jeg ringte i august var det lang ventetid så jeg valgte å bytte sykehus, får nå all behandling i Trondheim de hadde ingen ventetid da men det er 1.5 år siden nå;o) Men dette var jo et tilfelle der de faktisk hadde glemt meg, det trenger ikke alltid skje, men kan være lurt å ringe og "mase" litt på de:o).......... lykke til.............. klem
finetine Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Så forresten at du skal på privat klinikk, da er nok ventetiden mye kortere det er ihvertfall inntrykket mitt fra de som er på privat klinikk kontra offentlig:o) Tror ikke det er så mye "rot" der heller.....................
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 ok,sånn det pleier å være i helsevesenet det... men gyn jeg går til er veldig flink.det var hun som foreslo prøverør og at vi skulle ordne med søknad etter Lap. trenger jo bare å få papirer på alt vi har gjort,regner ikke med at det kan ta så lang tid. søknaden til Medicus er ferdig utfyldt,trenger bare papirene som skal legges ved. dessuten er jeg flink til å mase...hehe. ringte i går og fikk flyttet timen min 2 uker fram:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå