hope&love Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Trur eg har kjent babyen, men er ikkje heilt sikker... er 18+0. Eg veit liksom ikkje om det er rykninger i musklene eller noko anna. Dette er første gangen eg er gravid då. Ein gong kjentes det litt ut som en liten fiskehale eller bobler som sprakk, men det kom jo så regelmessig og på samme plass! Er dette babyen eller?
oktoberjentene;) Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 heidu.. jeg er 18 uker selv og har begynt å kjenne den lille nå... er også førstegangs og veldig usikker på alt det her.. har hatt en del bobler i magen som har forvirret meg, men nå er det nok babyen som driver å tuller med mamman sin... høres ut som det er det som skjer med deg også.. kos deg...
hope&love Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk for svar! Dette blir spennende!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Høres ut som det, ja. Jeg sammenligner det med sånn leamus (rykninger) som man får på øyet! Bare at det kommer bare ett rykk av gangen. Det blir bare sterkere etterhvert, og er riktig så trivelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå