Gå til innhold

Oslo/omegn-damer - nytt treff mandag 26. feb. kl. 17.00 - påmelding!

*Maggi*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Ser frem til å treffe dere igjen neste uke - nærmere bestemt mandag 26. feb. kl. 17.00 på samme sted som sist; Fridays på Aker Brygge.

Satser på å bestille bord, så det er greit å vite hvor mange som blir med. Jeg har foreløpig notert at disse kommer:

- Coscos

- Lilleprins i magen

- wonderboyimagen

- Lima

- Enestående

Litt usikker på om datoen passer for Mirte og Berlin?

Cathrine-, hva med deg?

Dessverre så passer det ikke for moomy og Ma-i denne gangen, men dere får komme sterkere tilbake neste treff....

Skal vel mye til å få det til å passe for alle hver gang, når vi var såpass mange som sist....

Gleder meg : -)

Fortsetter under...

Jeg ble nettopp gjort oppmerksom på denne tråden.

Jeg er 36 år og vil gjerne møte dere mandag.

Kommer innom en liten tur - håper jeg rekker å være der til 17 og kan ikke bli så lenge - har et møte senere om kvelden.

Annonse

Hei Oslo/omegn-damer!

En liten opptelling foran treffet vårt på mandag - jeg har notert at disse kommer:

- Coscos

- Lilleprins i magen

- wonderboyimagen

- Lima

- Enestående

- Mirte

- Lunas gutt

- Roma 14

Er det noen flere som vil melde interesse, så er det bare å gi beskjed her! Jeg bestiller bord mandag morgen: ) Setter bordet på BIM.

Gleder meg ;-)

Annonse

Hei! Jeg må dessverre melde avbud i dag. Hadde gledet meg sånn til å se dere igjen.

Har måttet gå hjem fra jobben i dag pga. forkjøleslse. Tett i brystet og i nesa, og kjenner at det begynner å verke i alle leddene. Håper det ikke er influensa!

Maggi, håper vi sees på yoga på onsdag i stedet, og så satser jeg på å stille opp på neste samling!

ÅhÅh - det at det verker i leddene i tillegg til at man blir tett er vel ikke det man akkurat har lyst på nå. Typiske influensategn, men krysser fingrene for at det ikke er det!

Håper vi ses på onsdag, om du er på beina, og jeg slipper ut igjen etter ny kontroll på Ullevål i morgen; )

Ta med en god bok eller en god film og legg deg til på sofaen - god bedring til deg!

Det var hyggelig å bli kjent med dere damer.

Takk Enestående for linken.

Jeg må dessverre hoppe over neste treff 13/3 med mindre det tilfeldig blir lagt til 12/3 eller 14/3, men uansett var det hyggelig å møte noen ansikter bak nickene :-)

Snakkes ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...