Gå til innhold

Klar for nytt smurfetreff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei bjørg!!

hmmm.....jeg kom ikke på å si det når jeg snakket m deg på msn før i dag...tirsdag 27.februar er jo i vinterferien det!! Og da er ikke vi hjemme!! Vi drar til rødberg til helgen, og skal vel en tur på fjellet etc den uken... SÅ vi blir nok borte til slutten av den uken tenker jeg... Det var kjempedumt da, hadde vært så koselig å komme på besøk til deg! (dere mener jeg....). Dere får klare dere uten meg... hihi... denne gangen... knis...

ha en fin dag!!

for jeg er jo uunnværlig mener jeg!!

HAHAHAHAHA... hørtes rimelig teit ut...huff, jeg er i min lille komiker boble i dag... og det er visst bare jeg som synes jeg er morsom!! KOKO... haha... sånn kan det gå når man er hjemme hele dagen og bare har Emma å prate med! hihihi...hun ler av meg ihvertfall...kan det være fordi mamma er så rar tro?? Knis...

Annonse

Takk for i dag, og nydelig servering!!! Vi var jo ikke helt i toppform, så fikk ikke skravlet like mye med dere alle, men kommer sterkere tilbake:) Så fint hus dere har fått det Bjørg! Håper dere koser dere videre på bursdagene deres.

Kjempekoselig å være på besøk hos deg, Bjørg! Så fint det har blitt hos dere (uten at jeg vet hvordan det var før..hihi), og så utrolig masse deilig mat du vartet opp med!

Det blei litt store forhold, fikk ikke snakket med de i den andre enden av sofaen.. Som Anne også sa.. Men sånn er det bare, vi får sitte litt annerledes neste gang :D

(Er det en forholdsvis enkel kake å lage den supergode sjokoladekaka, så vil jeg gjerne ha oppskriften!)

Det er litt tiltak å logge seg på her for å skrive en melding merker jeg, så jeg sier ifra med en gang: jeg kommer ikke på trilletur torsdag. Skal på ny hørselkontroll + sjekke drenet så det blir bare stress hvis jeg skal trille først. Og stress er dumt..

Snakkes jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...