Gå til innhold

Hjelp...hjelp!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en blødning da jeg var ca 4+5, og den varte i ca et døgn...rødt blod med litt slim,men ikke noe særlig vondt! Etter noen dager, 5+0 kom det litt igjen...men da bare litt rosa, feks når jeg "presser" litt. Har hatt SA før, så har vært og tatt blodprøve hos legen i dag. Men tror jeg har hatt en SA nå også pga har ingen graviditetstegn....bortsett fra et slags press i livmor og øm korsrygg......

Er det noen av dere som har vært borti dette? Har selvfølgelig et ørlite håp om at jeg ennå er gravid...men....føler meg absolutt ikke det lenger! (Skal sies at jeg hadda svært lite gr.symptomer før blødningen..bare litt ømme bryster)

 

Svar mottas med TAKK ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når testet du graviditeten?

 

4+5 er jo nesten bare en forsinket mens...

 

Håper det går bedre enn du frykter...

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg 1 dag og 3 dag etter ventet mens...de var positive (ikke super positive, men så helt klart en strek)

 

Det jeg igrunnen er mest redd for er en graviditet utenfor livmor (har hatt det også), men har ikke sterke smerter, bare som sagt et slags "press" i livmor.....jaja..må vente nesten en hel uke på svar av testen hos legen. Det er moro det..not :(

 

Uff...har aldri hatt noen lykkelige svangerskap, så er ikke akkurat optimist! (Ble litt depping nå...men er så lei av å aldri få et ordentlig svar og HJELP fra legen...arg arg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...