Gå til innhold

kraftige rist i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg skal legge meg om kvelden noen ganger, så kommer det sånne kraftige rist... lurer på hva som skjer, noen snakker om sjevinger men tror ikke det kan være dette de mener, noen andre m rist i magen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yepp, ristinger her og....lesteet innlegg her i sted om det, der stod det at hvis unger tisser så kan det komme sånn risting....vet ikke helt hva som er sant, men de fleste gravide har opplevd det, så trort ikke det er noe å bekymre seg over!

Skrevet

Hei.

Er litt bekymret. Det føles som om babyen av og til begynner å skjelve inne i magen. Noen som har vært borti det før? Dette er tredje prøverørsførsøk for oss (som omsider lykktes) og er veldig engstelig og redd for at noe skal være galt.

Nå er jeg to dager over termin, og veldig klar for å få babyen ut, og vite om at alt er i orden.

Uff, er så engstelig... :(

Håper noen kan svare.

var det noe sånt du tenkte på? limte inn innlegget som jeg skrev om.... den er fra en anonym......

klem

Skrevet

Hei,

Jeg blir så utrolig lettet over og lese dette:-) Jeg har kjent akkurat det samme en stund nå, og må innrømme at jeg har vært litt bekymret for at noe er galt med bebisen min:-( Men når jeg hører at det er så mange andre som opplever akkurat det samme, blir jeg veldig glad:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...