Cam_gutt_4_6 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hadde all verdens gode forsetter i dette svangerskapet, og da jeg startet var jeg bare 96 kg (har vært oppe i 117kg, uten mage).. I dag var jeg hos legen, og vekta der viste 105kg! Er i uke 26 nå.. -Skulle jo holde meg under 100 denne gangen! Han formante om kostohold og vekt, og jeg kunne ikke si annet enn at jo, det hadde blitt for mye snop i det siste, og ja, jeg vet jeg må skjerpe meg.. Det hører med til historien at jeg har hatt store humørsingninger den siste måneden, og da blir det alltid mer usunt enn vanlig. Ellers har jeg begynt å samle litt vann, men det kan jo også komme av dårlig kosthold.. Ble ordentlig lei meg, men er ikke helt motivert for å være flink enda. Har satt dagen i dag som siste tillatte dag for sjokolade inntak! Motivasjon hadde vært kjekt å ha!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei:) trøst deg med at når du er ferdig med svangerskapet,så mister du endel kg altså,jeg mistet 10 kg på sykehuset jeg,etter jeg hadde født den første gangen!Ikke tenk så mye på vekta du,selv om det er litt deprimerende..Jeg har allerede lagt på meg 8 kg jeg da,og er bare i uke 21:/ men det går fort av!!!Jeg har også vært STOR før,men gikk på Grete Roede kurs og tok av 20 kg,skal melde meg på et nytt kurs etter fødselen tenkte jeg..Du har jo kommet langt i svangerskapet,så jeg vil ikke tro du legger på deg så mye framover,så fremt du ikke snavvler hver dag da,hehe..Er lov til å kose seg nå!Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå