seigdama...og 4 små... Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hvordan egner de seg på snøføre? Og hvordan er de i ulendt terreng(skogsstier)? Er ikke ute etter en shoppingvogn men ei vogn som er bra å trille på ulikt underlag. Tenker på at det også skal være behagelig for den lille. Har vogna stabil rygg som kan låses i ulike posisjoner? Er ikke bra nok med ei reim eller borrelås som regulerer ryggen. Er det noen som vet om den selges noen plass i Orkdal eller Trondheim?
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 er kjempefornøyd med min jogster twist. Men skal du gå mye i ulendt terreng anbefales jogster ||| med fast hjul.Event kjøpe svinghjul utenom. Det er glidelås regulering i ryggen.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er også kjempefornøyd med Joggster Twist. Jeg har hatt to Teutonia-vogner tidligere (Mistral Sport og Primus Duo). Det er klasseforskjell opp til TFK-vogna!! 3 stillinger på ryggen. Jeg bor på kaldeste delen av østlandet, og går turer på snøføre. Det går fin-fint selv med svingbart fremhjul! Har ikke prøvd vogna i skogen enda, men da vil jeg nok sette fremhjulet i låst posisjon. Vogna har utrolig stor (bred og lang) sitteplass og er komfortabel for både mamma og mini! Har også en utrolig kjekk myggnett-patent!! Jeg kjøpte vogna i Tyskland, men anbefaler deg å handle på www.babyjungle.nl. Har hørt mange som er fornøyd der. Tror vogna kommer på ca 4500 med frakt, toll og norsk moms.
seigdama...og 4 små... Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Takk for svar! Jeg lurer på en ting.... Når det er glidelås i ryggen er ryggen da i fast stilling? Har sett så mange 3-hjulinger med ikke fast rygginnstilling. Det vil si at ryggen reguleres nedenfra, men ved humper i veien "hopper" ryggen opp og faller ned. Ikke lett å forklare.... Men det er ikke godt for ungen. Har ei billigvogn som er sånn, ei carena 3-hjuling.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Glidelåsene sitter helt fast. Det er overhodet ikke mulig at ryggen bare detter ned ved en hump, eller hundre. Jeg er veldig fornøyd med vognen jeg også. Det eneste jeg ikke er like begeistret for er handlekurven som man nesten ikke kommer til, og at jeg syns stoffet er litt tynt.. Det blåser rett gjennom selv ved veldig lite vind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå