Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er 33+1 i dag og ligger enda på rygg! Har lest at det ikke er farlig så lenge man ikke føler ubehag... Vet at enkelte kan besvime viss de blir liggende på rygg fordi man får en blodåre i klem, men siden jeg ikke merker noe ubehag så tenker jeg at det ikke kan være farlig... Noen som vet?
mamseeeen Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 jeg er i uke 31 og ligger på ryggen...sover best da! jordmor sa det ikke var noen fare for bebisen, og så lenge jeg ikke følte ubehag måtte jeg bare sove på ryggen:-)
tuppen og lillemor Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 det er ikke farlig så lenge du har det behagelig, jeg kan bare ligge på rygg pitte litt, da begynner jeg å føle stort ubehag. er i uke 35, men jeg har hatt det sånn lenge, hadde ikke det sånn med de 2 andre barna mine.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Det er ikke farlig så lenge det ikke er ubehagelig for deg. Jeg lå på ryggen helt til for ca 2 uker siden, da begynnte det å bli litt tungt. Kjipt, liker å ligge på ryggen og magen, jeg Er forresten 35+3 idag.
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 deeeilig å høre! ) Skal til JM på onsdag, tenkte å spørre henne da.. Da sover vi på ryggen enda en stund! ) Jeg sover også best da!
ragge Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 hallo bodø-jente =) jeg ligger på ryggen ennå. helt flata ut. men ikke hele tia. er foressten 38+6 i dag. er født i bodø jeg og har masse familie å kjente på fauske =)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Noen fra distriktet! ) Halloen!! hvor bor du nå da, siden du sier du er født her men ikke at du bor her! Nå har du ikke lenge igjen heller! Og grattis med en jente på lasset!! (var på profilen å snek! )
ragge Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 har søsken og tanter onkler i fauske=) ellers har jeg faktisk bodd ei stund i bødø for ca 5 år siden. jobba på nikita på city nord. akkurat nå bor jeg i nord-trøndelag me mann å barn. mannen min er herfra.men drømmen er jo å flytte tilbake til d idylliske nord da. men får vel ikke me meg trønderen me d første=) hehe.. jenta kommer nå ja.. takker. nå blir d masse dulling å rosa =) hehe.
shayan_jente_04.04. Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 jeg får rett og slett puste vansker av åp ligge påryggen, + at jeg blir litt sånn små slapp...er i uke 32. vet ikke om dettte har noe med størrelsen på barnet jeg....????men dere som kan ligge på ryggen er heldige! jeg er meget lei av å bare ligge på siden
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Sover på ryggen og våkner ofte på magen(?) skulle ikke tro det er mulig å sove på magen, er 31+3 nå. Men jordmor sa det ikke gjorde noe det heller, så lenge ikke jeg fikk vondt. Vanskelig å styre hva som skjer i søvne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå