mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Har ikm den 22, men var så sikker på at jeg var gravid så jeg kunne ikke holde meg, men måtte teste !! Den var selvfølgelig negativ ! Av symptomer har jeg en ekstrem kvalme ( ikke spydd ), fryser, stikker i magen og sidene. Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test seks dager etter eggløsning, men kan HCG nivået fortsatt være for lavt denne gangen til at jeg får positivt ? Klamrer meg fast til det lille håpet jeg har igjen. Burde vel egentlig ikke deppe, er bare 1 pp, men vil jo så gjerne det skal skje med en gang :-)
Lille Trille* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Selvfølgelig kan du være gravid, selv om testen var negativ tre dager før IKM! Jeg er ikke sikker på om hormonproduksjonen er lik ved hvert svangerskap, har lest om de som har fått tidllig positiv test en gang og sein positiv test neste gang. Lykke til, håper testen snart blir positiv (og at tanta ikke dukker opp)!!!!
mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei hei.... Takk for kjapt svar :-) Regner med du er prøver du også siden du er her, så da krysser jeg fingrene for at vi begge får positiv test snart :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 4 dager før ikm er det ca 51% sjangse for at den slår ut, og 3 dager før er det 74% sjangse ifølge clear blue...men det kommer vel litt an på lutealfasens lengde? For CB er basert på 14 dagers lutealfase, mens min f.eks er på 12 dager, så 4 dager før ikm for mitt vedkommende er veldig tidlig :-) Det sies at den aller første dagen man kan få positiv g test er dag 8 etter el...men helst skal man ikke teste før dag 12...mange får positive tester fra dag 10. Husk at selv om egget som regel fester seg fester seg dag 7 så kan det hos noen feste seg dag 12... og da får man ikke positiv test før det :-) Dette var kansje litt rotete skrevet...men det er fullt mulig at du er gravid, jeg ville ventet i minimum 48 timer og så testet på ny! Lykke til da! xxxxxxxxxxxxxxx masse for deg!!!
mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Hei hei.. Takk for opplysningen :-) Tenkte å teste lørdags morgen visst ikke TR er kommet på besøk :-) Lykke til med ivf :-)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hei tror også at du kan være gravid,er fullt mulig så lenge du er før IKM:-) Til Kirsty,du sitter jammen inne med mye god informasjon:-) Syns jeg lærer noe nytt hver gang du kommer med kunnskapen din. Flott at du er her med oss! lykke til med ivf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå