Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Når jeg våkner om morgen så har jeg så utrolig vondt i magen, men merker det bare om jeg ligger på ryggen.. Akkurat som om jeg ikke kan strekke meg ut.. Klarer ikke helt å forklare smerten.. Men det er utrolig vondt, men det gir seg når jeg får stått opp.. Flere som har hatt det? Er sånn omtrent hver morgen.. Er i uke 39+0..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg får også veldig vondt i magen om natta og så blir den helt hard. Men, det hjelper meg å støtte opp med en pute under magen når jeg ligger på siden, så prøv det!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Det hørtes kjent ut. Jeg liker best å sove på ryggen, men det har blitt helt umulig de siste ukene. Når babyen ikke liker at jeg sover på høyre side (antar at det har noe med at jeg da får alle innvollene oppa h*n), begrenser mulighetene seg. Anyway, jeg synes det føles som om alt står helt i spenn når jeg ligger på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg kan godt ligge på ryggen, kjenner det ikke på samme måte da.. Men det er først på morgene jeg kjenner disse smertene.. Å da er magen ganske hard ja, og vond å ta på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå