M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Malin klorer seg mye i ansiktet..Var bra en periode,men etter at jeg klipte henne med saks,så har hun kloret seg mere..huff..
Praelia Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Ja tulla mi klorer se litt. Skal hele tiden a hendene opp i ansiktet. Har til nå revet neglene hennes. Men har kjøt inn saks nå, men gruer meg til å klippe de små neglene. Redd for å ta en finger:)
Hemmeline Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Ja her klippes neglene ca 1 gang i uka...utrolig hvor fort de vokser
aimée Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 jeg biter de av jeg, tørr ikke bruke saks. hehe ...jenta mi klorer seg masse hun også...
Lillypia Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Anine klorte seg mye i begynnelsen, men nå etter vi begynte å klippe dem er det blitt mye bede.Vi kjøpte sånn mini-negleklipper til baby og den var ganske grei å bruke!
revehalen Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Marcus klorer seg en del. Prøver så godt jeg kan å fjerne di skarpeste kantene på neglene. Men det er ikke alltid like lett... Må gjøre det mens han sover, ellers veiver han sånn med armene sine:)
Beibi82 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Ja, ser ut som hun har vært i slåsskamp.. 6 små klor ved nesa/øynene.. burde klippet neglene hver 3-4 dag egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå