livetimammasmage Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 JEg er alene hjemme, samb kommer ikke hjem før halv 4, vi har ikke mat i huset, JEG ER SULTEN!!! kan ike gå på butikken på grunn av ryggen og isen ut Noen som har en sandwich å dele? Idag har jeg en skikkelig syns synd på meg selv dag, første dagen på ei uke, så er på tide, hehe.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Her er jeg så godte-syk at jeg holder på å gå på veggen. Kanskje ikke noe trøst (særlig siden jeg kan gå ut dersom jeg vil)...
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hi hi... Jeg er også sulten stort sett hele tida, men i motsetning til deg har jeg massevis av mat og snop i huset etter helga (huff og huff). Vet ikke hva som er best jeg. Skulle gjerne delt med deg
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Så sprøtt! Satt akkurat med tanken i hodet "SULTEN!!!" super hol på deilig hjemmelaget pizza, men sambo er syk og ligger på sofaen og sover, jeg orker ikke tanken på å ut og inn av bilen nå, jeg er tung, bilen kald... æsj bæsj, men mat har jeg lyst på, jada! Hvorfor ikke ha et lager, i tilfelle man får lyst på no??? Dårlig planlegging ass.... Pizza på døra har jeg lissom ikke lyst på heller, kun hjemmelaget, og det er jeg som må lage den. Hmmmm..... Verdensproblemer altså! Åsså vil jeg gjerne se farmen kl 20:00 så tiden rinner litt ut her nå ser jeg.. ARGH! Ellers har jeg det fint, men man kødder ikke med sultne gravide :) Ha en fin kveld videre jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå