Gå til innhold

morro!!!syntes jeg kjente spark på utsiden jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:):):) satt litt slakt tilbakelent og så kjente jeg knerten bevege seg derinne eller sparke da eller hva han gjør:) også tok jeg meg på magen og så spakan te gitt:) det var morro:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi.. så gøy ;o)

sitter her å kjenner masse liv i magen selv akkurat nå... blir helt rørt jeg.. men kjenner ikke noe særlig utenpå magen.. tror jeg.. litt usikker, men kjenner masse inni magen... koselig uansett.....

kos deg masse med sparkene fra den lille...

Skrevet

Fikk tre spark rett etter hverandre her!

Gliser fra øre til øre! Lille gullet gikk liksom fra å ikke merkes til å merkes kjempegodt i løpet av ei lita uke!

Det er så utrolig koselig!

Vi får nyte det, jenter!

Skrevet

Hvor langt er dere på vei?

Jeg er 15+1 og har ikke kjent noe ennå

Skrevet

Jeg er 18 uker og er ganske sikker på at jeg kjente tre små dult i magen lørdag kveld.. :0) Kjentes ut som leamus, men kan jo ikke ha vært det..? Utrolig koselig og spennende. Blir liksom mer og mer bobler og kiling nå, så håper snart jeg kjenner litt ordentlige spark sånn at det fjerner enhver tvil.. :0) Er såå koselig!

Skrevet

Åh, så koselig!! Jeg gleder meg til å kunne kjenne spark på utsiden også. Jeg er 17 uker på vei, og magen har såvidt begynt å komme, dvs at det har vokst opp av bekkenet. Går nok ei stund før det kan kjennes hos meg, tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg er 19+4.

Fra jeg først kjente bevegelse til jeg kjente det utenpå tok det overraskende kort tid!

Bare gled dere til gliset til den kommende pappaen første gang han kjenner noe! Min gliste i timesvis etterpå!

Scuba: 15+1 er veldig tidlig! Det er vel vanlig å kjenne noe første gang mellom uke 14 og 24, så du får smøre deg med tålmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...