Gå til innhold

kosemoms


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-) koselig å høre at jeg har vært savnet da :-)

PC har vært et fremmed ord for meg, siden jula egentlig! etter vi puttet Amandus på samme rom som PC'en så var det litt vanskelig å planlegge DIB-tid, hehe! Men nå har jeg laget en dag-seng på vårt soverom, så nå skal det nok bli bedre!

 

Amandus er helt frisk igjen nå! Men har vært 2 lange uker må jeg si!

Hvordan har Karsten det? får du i han noe annen mat?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart med dag-seng inne hos dere slik at du kan få dibbet litt igjen! :o)

 

Karsten har blitt forkjølet... igjen! Stakkars liten! I dag er det skikkelig tett i nesa, så han sutrer og sutrer. Men akkurat nå fikk jeg ham endelig til å sove, så jeg må få i meg litt mat og en liten hvil før sutringen starter igjen. Stakkars liten! Men je gkjenner at jeg er glad for at jeg ikke har hatt noe kolikk-barn, ja!! :o/

 

Kommer du på treff på onsdag? Jeg satte opp ett treff nede i byen, jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, glemte å svare på det med mat.

Joda, jeg gir ham Hipp grøt med eple og pære og det har fallt i smak. Har gitt i 1 1/2 uke nå, så nå får han 1/4 porsjon morgen og kveld. Og så får han 1/2- 1 beger fruktmos på formiddagen.

 

Men de siste tre dagene har han ikke hatt lyst på noe fast føde i det hele tatt. Jeg håper det skyldes at han er syk, for det var så kjekt når han endelig begynte å spise litt. Så nå ammer jeg mer enn noensinne. Satser på at han begynner å spise fast føde igjen om noen dager, da håper jeg at vi får i ham såpass at han kanskje kan redusere natt-ammingen litt. Fra 18-05 var det fem amminger... Trøtt, ja! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars liten da:-( vært mye syk i vinter dere! Men nå er det snart vår, da blir det nok bedre sikkert:-)

 

Jeg kommer på treff på onsdag ja, litt lettere også når det er nede i byen synes jeg:-) Gleder meg til å se dere igjen!

Har jo ikke sett deg siden jeg satt fast i jakka, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du treffe meg igjen, da?! ;o)

 

Har vært endel forkjøla i vinter, ja. Jeg er alltid mye forkjøla, men synes det har vært mer i år enn det bruker å være... Og når jeg blir forkjøla så smitter jeg jo Karsten, stakkars. Ja, ja, får håpe han blir herdet av det, kanskje han ikke blir så mye syk når han skal begynne i barnehage?! :o/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du er tilbake:-) Blir koselig å møte dere igjen på onsdag, spent på hvor stor Amandus har blitt. Scott syntes visst han var blitt litt lubben, så nå er jeg spent..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg kjenner som har hatt hell med HIPP grøten når babyene nekter å spise grøt...

Skjønner at du er trøtt nå ja, har erfaring med det der, hihi:-P

Men det går seg nok til skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han har blitt litt rundere siden sist ja... og større:-P

Hadde en periode hvor han ikke vokste noe i lengden, men tatt et lite hopp nå! Oppe i 74,5 cm og 9670 gram!!

Blir spennende og se lille snuppa di også, er hun fortsatt like rund og god da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Tenkte jeg skulle sende deg en personlig melding, men du har jo ikke opprettet noen profil, du?! Det må du ha... ;o)

 

Ikke noe spesielt jeg ville, altså, skulle bare si hei! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...