Gå til innhold

Mensmurring/symptomer tidlig i svangerskapet? (samme som oktober 2007)


Måånestråle

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 4+5 og har hatt mye "menssmerter" som kommer og går siden dagen før ikm.. Når jeg har mensen så har jeg vanligvis bare én dag der jeg plages eller har vondt, jeg blir sliten/trøtt, støl i korsryggen og har verking/murring i livmor-området. Ikke akkurat supervondt, men ubehagelig nok til at jeg har pleid å ty til et par ibux... Og nå har jeg det sånn HVER dag! (tar ikke ibux altså!)

 

Noen andre med tilsvarende erfaringer? Eller noen som har/har hatt andre tidlige symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og det er noe som gir seg etter en stund, håper jeg?? Jeg som trodde det skulle bli så deilig å bli kvitt mensen i 9 mnd, og nå har jeg den konstant i stedet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt akkurat det samme som deg men har og hatt det litt ned over i bena. Minnes om menssmerter men det er jo ikke det akkurat. Hehe. Men no er jeg 5+5 og det har gått litt over hos meg, får det innimellom men ikke sånn som det var for en uke siden da kunne det holde på konstant. Men fikk den fine beskjeden om at ting strekker seg og jobber allerede fra nå og frem til fødsel så egentlig nyter jeg det bare (prøver i hvertfall):o) Lykke til videre:o)

Og blir det for ille ta heller en paracet fikk beskjed på apoteket at det var det beste, det var mildest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Hopper inn fra 2.tri.. Jeg er 14+3 nå, og har fortsatt sånne smerter i underlivet.. Ikke konstant, men ganske ubehagelig til tider. Ille dersom jeg reiser meg brått eller nyser.

 

Jordmor sa d var helt normalt, for alt nedi der vokser hele tiden.. :) SÅ er jo et godt tegn at ting vokser ihvertfall ;)

 

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar! Jeg er jo litt fornøyd med å kjenne at jeg er gravid, men det er greit å vite at det sannsynligvis går over etter hvert. Og ved orgasme i går så fikk jeg noen vanvittige kramper i livmor el.l. (sånne smerter jeg har nå ganget med 40!) Så det blir ikke mye sex framover hvis dette fortsetter!!

 

Ja ja, trøster meg med at det er futt der nede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...