Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Var bekymra på forhånd siden jeg ikke har kjent liv siden torsdag, men det lille hjertet banka som bare det:-) Var så utrolig moro å se..:.) Vi fikk også vite at det blir enda en gutt på oss, akkurat som "alle" her inne tippa..Gud, så deilig å få dette overstått og vite at alt ser greit ut!!
oktoberjentene;) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Så godt å høre at alt sto bra til... da kan du lene deg tilbake og slappe av og nyte graviditeten ;o)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei Pepsi! Sååå godt å høre og gratulerer med enda en liten gutt - heldiggrisen du:)) Jeg går over i uke 16 på onsdag og skal på den ordinære UL`n om da 3 uker. Jeg kjenner jo ingenting nå og vet at jeg nok kan måtte vente en god stund til på å få kjenne det... Føler meg ikke nervøs for UL`n idag, men kom og spør meg igjen dagen før......ehe:-/ Er nok ikke så høy i hatten da,nei. Men absolutt alle er dritnervøs før en UL. Godt å vite at en ikke er alene:) Lykke til videre og kos deg med storebror som skal få en deilig lillebror:o)))
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Så gøy;) gratulere:) Gleder meg til ul på Fredagen jeg også
scubagirl med scubababy Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Så bra at alt var som det skulle... Selv må jeg vente enda 2 uker før det er min tur til å få se nurket igjen. Jeg er idag 15+1. Har ikke mange symptomer. Kjenner at det strekker og strekker på seg nederst i magen. Så liv er det nok. Har heller ikke kjent spark etc. fra den lille, men det kommer nok.. Hvor langt er du på vei?
snurrebolla Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer!! Det må være så deilig å få vite at alt er bra med den lille!!
boble <3 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Deilig å få visshet i alt er bra, grautlerer med den lille prinsen:0) Nå er det under et døgn til det er min tur, kjenner nå at jeg gleder meg mest, men er litt redd også. Klem
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Så gøy, og gratulerer med en gutt til!! :0) Skal på ul. om halvannen uke selv og kunne ikke gleda meg mer! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå