Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra ultralyd:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bekymra på forhånd siden jeg ikke har kjent liv siden torsdag, men det lille hjertet banka som bare det:-) Var så utrolig moro å se..:.) Vi fikk også vite at det blir enda en gutt på oss, akkurat som "alle" her inne tippa..Gud, så deilig å få dette overstått og vite at alt ser greit ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at alt sto bra til... da kan du lene deg tilbake og slappe av og nyte graviditeten ;o)

Skrevet

Hei Pepsi!

Sååå godt å høre og gratulerer med enda en liten gutt - heldiggrisen du:))

Jeg går over i uke 16 på onsdag og skal på den ordinære UL`n om da 3 uker. Jeg kjenner jo ingenting nå og vet at jeg nok kan måtte vente en god stund til på å få kjenne det...

Føler meg ikke nervøs for UL`n idag, men kom og spør meg igjen dagen før......ehe:-/ Er nok ikke så høy i hatten da,nei.

Men absolutt alle er dritnervøs før en UL. Godt å vite at en ikke er alene:)

Lykke til videre og kos deg med storebror som skal få en deilig lillebror:o)))

Skrevet

Så gøy;) gratulere:)

Gleder meg til ul på Fredagen jeg også;)

Skrevet

Så bra at alt var som det skulle...

Selv må jeg vente enda 2 uker før det er min tur til å få se nurket igjen. Jeg er idag 15+1. Har ikke mange symptomer. Kjenner at det strekker og strekker på seg nederst i magen. Så liv er det nok. Har heller ikke kjent spark etc. fra den lille, men det kommer nok..

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Gratulerer!! Det må være så deilig å få vite at alt er bra med den lille!!

Skrevet

Deilig å få visshet i alt er bra, grautlerer med den lille prinsen:0) Nå er det under et døgn til det er min tur, kjenner nå at jeg gleder meg mest, men er litt redd også.

Klem

Skrevet

Så gøy, og gratulerer med en gutt til!! :0) Skal på ul. om halvannen uke selv og kunne ikke gleda meg mer! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...