Gå til innhold

hmm...hvordan lager jeg min egen side på piczo?


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har du fått pm! :o)

 

Jeg er ikke så god på dette Piczo greiene, selv, men... Du kan i hvert fall gå inn på den siden som står i mailen. Så logger du deg på med brukernavn og passord (som også står i mailen). Så kommer du inn på forsiden. Der kan du for eksempel starte med å lage en tekstboks med navnet ditt... Klikk på text på menyen på venstre side (om ikke menyen dukker opp automatisk klikker du bare på tools, og så kommer menyen).

 

Etter å ha laget en tekstboks med nicket ditt, så kan du gå tilbake til tools. Der lager du en ny side som du kaller for eksempel "nicket ditt". Så går du tilbake til den tekstboksen der du skrev navnet ditt og klikker på blyanten i høyre hjørne. Da går det ann å lage en link fra tekstboksen til en ny side, da velger du den siden du lagde deg...

 

Vips så har du navnet ditt og din egen side! :o)

 

Du kan tittet litt rundt på våre sider og prøve deg frem litt... Om du klikker på tools og pictures for eksempel så kan du laste opp bilder til siden din fra din egen datamaskin... :o)

 

Rop ut om du trenger hjelp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :o)

Har prøvd meg litt fram,og har fått til å lage en tekstboks med nicket mitt,men fikk ikke til å linke den til "her er vi" siden. Skal prøve nå å se om jeg får det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm har litt problem jeg også!!! Får heller ikke til å linke det til min egen side!!! Får ikke sånn understrek som dere andre har ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått inn på tools å laget "add name paige" og så ok.

Hvordan får jeg den inn på "her er vi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da står navnet ditt på "her er vi" Da kan du lage en ny tekstboks (tools- tekst- skriv- ok) der du skriver hvor du kommer fra:) Så kan du gå inn på siden din å pynte og laste opp bilder osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ja, jeg klarte iallefall skikkelig å rote det til... ser ut til at jeg har lagt inn bildet av Vilde som en del av bakgrunnen... HJELP.........

Får det ikke vekk........... Var ikke meningen ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en smule flau nå ja........... Har skrevet til Sanna & Simen, så håper hun kan hjelpe................ trodde jeg var sånn noelunde datakyndig, men dengang ei.............. he he....... *rødme rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du gå inn på "her er vi" og trykke på nicket ditt nederst på sida, så kan du laste opp dine bilder:) Lykke til og rop hvis du plages mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...