Gå til innhold

kjønnsvorter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dette før jeg ble gravid,men ikke så mange,og drev på å pensla..

nå er det blitt mange flere,ikke sånne svære,bare mange små..

har sagt i fra til både lege og jordmor,men det er ingen som sier at det vil gå bare å føde normalt selv med disse klumpene..

er så redd for at de vil si når fødselen er startet,at jeg ikke egentlig burde ha en vanlig fødsel,men keisersnitt..

noen som har født med disse vortene?

er det noe ekstra å gjøre i forkant/etterkant når man har disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du kan fint føde normalt:)

Og mine vokste seg store og kjipe siden behandling under graviditet ikke går an...

MEN etter graviditeten ble de gradvis borte helt av seg selv og har ikke kommet tilbake:)

Tok totalt 3 mnd før alle hadde reist sin vei..trengte ikke behandle eller noe. Så se an om det skjer hos deg før du gjør noe. Er ikke noe bedre på 3 mnd kan du ta de med laser..har jeg også gjort en gang...

Denne graviditeten har de heldigvis ikke kommet tilbake:)

Skrevet

hvordan ser disse vortene ut? som vanlige vorter? jeg har noen røde klumper på rumpen, tett inntil åpnong og helt øverst på lårene ved åpning... når jeg klemmer på de kommer det ut en liten fettklump og det blør kjempemye. er dette det samme?

Skrevet

Kan man pensle kjønnsvorter mens man ammer?

Skrevet

Først til løve:

Høres ikke ut som kjønnsvorter syntes jeg. Kjønnsvorter er ansamlinger med bomkålaktige vorter. de er ofte litt hvite, men kan være hudfarget også...men er litt knudrete.

Jeg er ikke sikker på om man kan pensle mens man ammer, men vanligvis går de bort av seg selv etter fødsel fordi alle hormonene som trigger dem til å vokse forsvinner ut av kroppen.

Men hør med legen på sykehuset etter fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...