Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg simpelthen aner ikke hva jeg skal gå med på 17. mai i år ettersom jeg da er høygravid. Pleier å ha bunad. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, denne henger jeg meg på også. Skal i konfirmasjon uka etter 17-mai og regner med at jeg må ha noe som kan brukes ved begge anledninger. Kanskje skal jeg i bryllup i april også. Termin 21.juni.

Skrevet

Vid kjole eller skjørt og topp. Det blir det her i huset iallefall....

Skrevet

Akkurat samme problem her og, har termin 4.august og er da 29 uker på vei 17.mai, og jeg tror det blir konfirmasjon rundt de tider og så gud hjelpe meg. Pleier å bruke bunad jeg også, men tror ikke jeg skal satse på å bruke den for å si det sånn, hehe... Men vil allikevel se vakker og bra ut.. Hater gravide kvinenr som gjemmer seg bak klær og ser ut som slitne mødre som har konstant gravide i 10 år.. Griet å gå i slække klær/behagelige klær, men man kan jo se bra ut for det?? :-)

Skrevet

Bor i Finnmark jeg, vi har ofte sne på 17.mai, så her blir det en pen mammabukse og pyntet topp.

Til festligheter som bryllup og konfirmasjon kan man jo kjøpe en elastisk kjole som også kan brukes senere, eller skjørt med strikk, og topp med tunika form. Er jo så mye av det i butikkene nå.

Synes det er flott når gravide framhever magen sin istedet for å gjemme den bort!! Men jeg har ihvertfall ikke råd til å kjøpe mamma-festklær som bare skal brukes et par ganger.

Skrevet

Jeg har UL termin den dagen så jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det. Jeg tar det som det kommer, håper jeg har født innen da og da blir det nok ikke lange turen ut blant folk. Hvis ikke tror jeg ikke det er stort som passer uasnett....

Skrevet

hehe... må si jeg har tenkt på det jeg og! jeg har mens termin den 15 mai og ul-termin 22 mai!! Så får det vel ikke mer sprengt enn det! iiiiiiiikk......

Så får krysse fingre og tær for at gullet kommer litt før 17 mai.. Kanskje jeg kan trille rundt på 17 mai...det hadde vært koselig det! Ellers så får jeg finne et eller annet; et laken kanskje;) Det ordner seg nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...