Gå til innhold

Hvordan er status på dere andre overtidsdamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 9 dager på overtid, er oxo blitt strippet men ingenting skjedde.

Er så lei nå!

Hva skal vi gjøre?

Har prøvd alle kjerrringråd, men ingenting funker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager over her...tror ikke det er så mye vi kan gjøre, men skulle ønske så!!!! Har også prøvd en del kjerring råd, men funker ikke her heller! Blitt strippet 2 ganger, men endte bare opp med at slimproppen gikk og det er 2 uker siden.....

Skrevet

eg er andregangs, fødte 9 dager før termin sist, og følte meg ganske sikker på at også denne babyen kom til å komme i god tid før "planen". Nå er jeg 3 dager over termin, egentlig ikke fryktelig lenge enda, men det føles som en evighet. Forsøker også å tenke at jeg får nyte disse rolige dagene så lenge de er her, men klarer liksom ikke slå meg til ro med det.. Lengter etter gutten min, er lei av velmenende telefoner og spørsmål om hvordan det går, og om lillegutt ikke har kommet enda.. Og så er jeg lei av å sitte og kjenne etter om det KANSKJE kan være en ri i stedet for enda en av de utallige kynnerne som jeg har hatt så mange av dette svangerskapet.

I tillegg har jeg fått mammaen min på besøk nå, alle besteforeldrene bor langt unna, for at hun skal hjelpe oss med eldstemann når vi forsvinner til sykehuset noen dager. Veldig koselig at hun vil være her med meg, men det gjør også at jeg håper at jeg ikke trenger å vente så mye lengre..

Var ikke meningen å bare være negativ her altså, nå er det for min del max 11-12 dager før jeg har engelen min her :) Gleder meg vilt!

Skrevet

Er det bare oss her, hvordan er det med fiona71 og termin 08.02.07???

Skrevet

Jeg er 9 dager over termin idag, har vært på overtidskontroll idag.

Ctgèn var bra, og ultralyden viste at alt var bra med lillegutt.

Tror ho strippet meg for å få ting til å skje, var visst ikke moden sa ho, men at fødselen godt kunne starte et par timer etter jeg hadde vært på sykehuset... hmmm...

Ja, så sitter jeg her da, merker det murrer i ryggen og trekker seg litt sammen i magen. Var nettopp på do og da kom det sånn blodig slim, men det er vel pga at ho tøyde meg litt kanskje...

Fikk ny time på torsdag (virker uendelig lenge til men...) Da regnet ho med at de kom til å sette igang. (håper han kommer av seg selv da)

Skrevet

jeg er desverre også her ennå... Still going strong, er det ikke det de sier...

13 dager på overtid nå..... :-/ Har prøvd ut det som er å prøve, men har innsett at babyen kommer ikke før den vil, uansett hva jeg prøver... Så nå orker jeg ikke mere kjærringråd:-)

Ska til legen i morgen, og da skulle han ta en tlf til sykehuset for å få meg inn til kontroll - lurer på hvor lang tid det tar før jeg får time der ja...

Er sååå lei nå...

Også ser jeg jo at fler og fler av oss på overtid "detter av lasset" - heldiggriser!! Håper alle som føder sender fødestøv vår vei når de er ferdig med det :-)

Skrevet

3 dager på overtid jeg også....leeiii...føles ut som jeg sitter fast i en episode av "hverdagsliv" våkner opp hver dag...spiser frokost..ser de samme søpleseriene på tv...spiser middag...venter...ingenting skjer...legger meg..og våkner opp de akkurat samme kjedelige dagen som igår...æsj!!!

Skrevet

Jeg er også på overtid, bare 2 dager da så skal ikke klage, men det går på tålmodigheten løs.. var hos JM tidligere i dag. Hun anbefalte meg å dra hjem, ta et lite klyster, spise en god middag, halvt glass rødvin og sex. Måtte le litt, når til og med JM sier det kan det jo være noe i det, men jeg vet ikke. Noen av dere som har prøvd disse rådene? Klysteret virker svært lite fristende, har dere prøvd det også?

Ellers er jeg satt opp til overtidsvurdering neste mandag, dag 9 altså og da setter de meg i gang dag 10 eller 11, alt etter modenhet. Her i Østfold vil de helst ha alle babyer ut før dag 14 har jeg forstått. Bra det synes jeg.

Skrevet

Jeg er her å... :( Var hos legen idag, skulle egentlig på sykehuset imorgen for mulig igangsettelse pga stort barn. Men UL idag viste at han nesten ikke hadde lagt på seg siden sist uke, så da blir det å gå en stund til og håpe at noe skjer av seg selv... Vet jo godt at det er det beste, er bare så inderlig LEI!!!

Skrevet

eg ble strippet torsdag kl 13 og torsdag kl 18.03 var gojenta født. Så stripping funket på meg. Tror jordmora på vakt ble litt vel sjokkert,he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...