Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 For oss blir det taxi da faren ikke har lappen (!!). Da har vi jo hatt oss et par latterkuler og diskusjoner rundt dette: De fleste fødsler starter om natten. Hva hvis det er helg og vi blir satt i kø på tlf? "Vennligst vent- vi har ikke glemt dem..." Da kniver jeg i taxikøen med en haug med drita folk på vei hjem fra byen etc. Finnes det noe tlf nr man kan ringe som slipper å stå i kø? Bør forøvrig i stavanger hvis noen har vært borti en lignende situasjon...
kfitjar Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Vi gjorde det da vi bodde på Sola. Men da ringte vi Sola taxi, kan ikke huske at det var kø....selv om det var natt til søndag. Jeg tror du skal være maks uheldig hvis du treffer på den køen, og hvis de sier det er en times ventetid på drosjen foreks, så ring til føden igjen og hør om de har bedre forslag.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 ring føden, forklar situasjonen, så ringer de etter taxi (blir nok satt først i køen...) eller evt. ambulanse...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hva med ambulanse...litt bedre en taxi.Men kanskje du ringer og så kan du si at det haster veldig pga av fødsel.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Husk å få med en taxirekvisisjon fra legen / jordmoren din Og skulle du være uheldig at det er kø, men kommer gjennom på telefonen, så vil de prioritere deg fremfor de som skal hjem fra fest.. Kan ikke skjønne noe annet. Lykke til. Hilsen en taxikjører til
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Så de har ikke noe spesielt tlf nr for oss fødende. hehe. Det blir selvfølgelig ambulanse hvis det drøyer. Lykke til dere også
Lilah Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Har vært borti noe lignende. måtte ha ett barn raskt til legevakta. Men ikke så raskt at man trenger ambulanse. Men man ringer allikevell 113. De sender en taxi i stedenfor ambulanse. Ikke noe problem!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 ser ut som vi er noen som er i samme båt her,sambo har heller ikke lappen og jeg tenker mye på dette.har oxo to barn som må til noen el noe så sser for meg og sambo og 2 barn i taxi el sykebil uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå