#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Nå flyr tiden...kun 10uker igjen. Skal til legen på sjekk i dag,har hatt kraftig mage vondt i helgen.Vanskelig og beskrive det men best og bare få sjekket det. Flerer som har igjen 10uker?
*ønsker nr 2* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 ikke lenge igjen til det nei!!!skumle greier.. er 29+1/2.. kommer anpå om jeg regner med jm sier, ell det bim sier :P hehe. emn det bim sier stemmer jo, i forhold til uker, så da er jeg vel 29+2.. så er ikke lenge igjen til bare ti uker.. skumle greier.. usj.. sånne magevonndter man ikke kan beskrive er ikke noe gøy.. var på sjekk på øden forrige mandag pga det jeg men alt var bra så. men godt å få sjekket det ut, når man ikke vet hva det er... lykke til da
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 jeg har 9 uker igjen!!!!!! (eller 8+5) hehe.. *gleder meg* venter du gutt eller jente? her er det en liten Emilia Sofie som har bosatt seg i magen hihi.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Så fint et navn da.Jeg vet enda ikke hvilket kjønn det er i magen min.Skal på ul i uke 32,håper da og få vite om det er en Isak eller ei Aurora..bare og smøre seg med tålmodighet.
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 jeg er 30+3 i dag, saa hadde min "10 uker igjen dag" paa fredag. Det kjentes litt stort...bare 1/4 igjen! Og naa syns jeg pluttselig at tiden gaar veldig fort. Det er jeg glad for, for jeg regner med at det vil kjennes som at det gaar treigere igjen naar termindatoen nermer seg mere. Ihvertfall siden jeg er foerstegangs og regner med aa gaa over termin. Det er jo en spennende tid detta da som vi er i...de begynner aa bli store bebisene vaare!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 takk åå aurora og isak e så skjønne navn kjenner en liten isak og han e bare helt nydelig. hehe. kor kommer du fra da? og hvor gammel er du? hehe, 19 år fra bergen her.. første baby hehe
Mamma til HogM Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har også termin 2.mai : ) Ti uker er ikke lenge, nei... Dette blir mitt andre barn, men jeg både gleder og gruer meg litt denne gangen også. Vi har en gutt fra før og fått vite to ganger at dette er en jente, så det er gøy. Navn er ikke bestemt, men Hedda, Maja og Synne er aktuelle. Lykke til videre!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Kommer fra nord-trønderlag her og er 24år(enda)blir 25 i april.Dette er også min første baby så det er litt ekstra stor for oss begge.
Flippflapp Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 10 uker og en dag igjen for min del......dagen etter deg
stormgutt + soljente Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har også termin 2. mai. Venter ei jente denne gangen, har en gutt fra før. Føler det går fortere nedover nå med dager og uker, men det er da lenge igjen... Gleder meg sånn til å bli mor igjen!
Januar 2010 <3 Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 hei. ja jeg har igjen 10 uker . termin 1 mai
2blånisser Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Ikke riktig, men snart. Er 11 uker igjen i dag. Har termin 9 mai. Jeg tror de siste ukene blir å gå fort. Går jo mot vår og lysere tider nå, da synes jeg alltid tia går raskt. Men spørs kanskje når man er gravid og tung, da kan vel ventetia bli litt lang, spess de siste ukene. God bedring med magen. Sikkert i orden, men jeg ville også ha sjekket det for sikkerhets skyld.
Strålende Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 9 uker igjen her... spennende uker spør dere meg hehe og moro og, kjenner mer og mer liv, og faktisk litt bedre hva som er hvor, hodet, rumpe osv..artig. Lykke til alle sammen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå