Gå til innhold

Glad, men litt redd

alixandra

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynner på 6. uke nå, og føler veldig at jeg er gravid. Det er veldig morsomt, men jeg tør ikke helt å glede meg, for jeg opplevde spontanabort i fjor høst, da jeg ble gravid for første gang. Men jeg håper inderlig det går bra denne gangen. Visste ikke at jeg skulle bli så redd for at det skulle skje igjen. Det jeg frykter er å føle at det begynner å renne noe ut der nede. Det var traumatisk forrige gang, og litt av et sjokk. Samtidig vet jeg det er ganske vanlig ved førstegangsgraviditet og at det ikke betyr at det er "noe feil" med meg. Men må innrømme at jeg vil være svært letta hvis alt går bra de 3 første månedene. :)))

Ellers er mine symptomer på at jeg er gravid: Ømme bryster, økt utflod, småkvalm men ikke så ille enda, og jeg stikker av og til nede i magen. Har ikke lest at det er så vanlig i denne fasen, men helt fra jeg ble gravid har jeg kjent at det stikker av og til nedi der og gjør litt vondt. hmmm.... Har noen kjent det?

Anyway.. ha en god dag, hvorenn du måtte befinne deg. Jeg får tro det beste, det taper man vel ikke på ;)

Fortsetter under...

Hei!

I bladet Gravid leste jeg om uke 5 : " Menstruasjonen uteblir, men det kan likevel føles som den er på vei. Mange opplever stikninger og ubehag nederst i magen". (hentet fra utg. nr. 2 av Gravid) Jeg har også opplevd dette og er i uke 6 slik som du, men det var godt å høre at det er helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...