Mara76 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Noen som har erfaring i å jogge med joggster twist eller joggster 3?? Kan man gjøre det med bag også??? Håper på å kunne være aktiv og komme i form igjen når jeg "får tilbake" kroppen min til sommeren:-)
Reba76 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Ikke løp med Joggster Twist. Svingbart hjul foran tåler det ikke. Selv har jeg løpt med en Joggster II ( eldre modell enn Joggster III) og har følt at jeg nesten har seilt avgårde. Det skal vel nevnes at jeg kjøpte en med 16" hjul nettopp for å få en bedre løpeopplevelse. Jeg valgte å ikke løpe med bag. Tror det er mulig men følte meg ikke trygg på at comforten for min lille var den aller beste når jeg løp. Heldigvis for meg ville hun fort opp av bagen og jeg løp med henne i sportsdelen allerede fra 6 mnd. Lykke til!
Mara76 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Så svingbart hjul tåler det ikke selv når det låses altså??? Lurer også litt på joggster 3 med de store hjulene. Høres jo lurt ut. Vet du om det koster noe ekstra? Blir vognen mye større? Kommer jo til å bruke den på butikk osv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå