Gå til innhold

Hvor lenge før dere testet positivt hadde...


Elise29

Anbefalte innlegg

dere mistanke om at dere var gravid?

Og når merket dere de første symptomene?

Noen som fikk symptomer 5-6 dager før ikm??

Hvilke symptomer hadde dere isåfall?

 

Mange spørsmål her, men håper noen har lyst å svare :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe særlig til symptomer her før ikm... men bare en følelse og en ro... visste det at det hadde klaffet!!

Symptomene kom i uke 5-6... og nå "blomstrer" de i uke 10.. ugh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye stikking og øm i magen samt ømme bryst og trett før jeg testa positivt. Var 3+3 da jeg testa positivt.

Jeg drømte faktisk uka før at jeg var gravid,og det stemte jo :-) Følte det jo også på meg før jeg testa, at det var noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da! :)

Jeg er 3 +3 i dag, men er uggen i magen, kvalm, vondt i korsryggen og er på do 2-3 ganger hver natt (har vært det siden før helgen).

Problemet er at disse bivirkningene like gjerne kan komme av Pergoen... Synes dessuten at det kanskje er litt tidlig å få symptomer.

Har hele tiden trodd at jeg ikke er gravid, men innimellom sniker det seg inn et ørliten håp om at jeg kanskje er det :)

Synd det er så LENGE til fredag og ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt mistanke ca 4 dager før ikm, men symptomene var så diffuse og ligna på "symtomer" jeg hadde hatt tidligere uten å være gravid, så jeg følte meg ikke så sikker. Men jeg våkna midt på natta dagen før ikm og måtte på do, og syntes det var så uvanlig og rart at jeg tok en test (som var positiv) midt på natt. Men det var nok veldig tilfeldig, for etterpå har jeg ikke vært på do på natta..

 

Ca siden ikm har jeg hatt ganske kraftige mensmurringer som har kommet og gått, er vedvarende veldig støl i korsryggen og har ømme pupper innimellom. Litt trøtt men ikke ekstremt, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, 4 dager før? Jeg holdt nesten på å teste i sted, men kom på at det er best å teste i morgenurin, så jeg får vente til i morgen, eventuelt til onsdag eller torsdag hvis jeg klarer å holde meg ;)

 

Lykke til med svangerskapene alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...