Gå til innhold

Oktober: Hvor sover barna deres?


Minesmå:)+en til!

Anbefalte innlegg

Nå ska vi legge lille Sjønnassen på eget soverom. Han våkner så fort av små lyder. Vi kan nesten ikke snu oss i sengå før han våkner....gleder meg til å se hvordan det går med eget rom. Bør jeg brule babycall da når rommet er vegg i vegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt mini på eget rom fra han var 2.5 mnd og det har gått kjempefint. Rommet hans er ikke vegg i vegg med vårt, men vi bor i en liten leilighet og han sover vel 10-20 meter fra vårt rom. Jeg bruker ikke babycall, men så sover jeg veldig lett da og våkner til og med av at han nyser inne på rommet sitt. Vi har dørene åpne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår sover på samme rom som oss. Kommer nok til å gjøre det en stund til fordi krever en innsats å omgjøre de rommene vi har. Det fungerer fint for oss alle tre så langt, så vi forhaster oss ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover hun i egen seng på vårt rom, men tror nok hun får eget om ikke så lenge. Jeg ammer heller ikke lenger,og hun sover hele natten, så det hadde vært bra med eget rom. Gleder meg til å innrede hennes rom!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurket mitt sover i sengen sin inne på mitt rom enda, og d syns jeg er helt greit...I august flytter vi i egen leilighet så da får hun sitt eget rom også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sover hun i egen seng på vårt rom, fungerer fint for alle tre. Men drøyer sikkert ikke alt for lenge før hun kommer inn på eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie sover på eget rom nå, det har hun gjort siden hun var 3 mnd, var litt styr i begynnelsen fordi hun fikk ny seng og nytt rom der det ikke luktet oss, men nå går det bedre.

Hun sov over da hun lå inne på vårt rom men det har hun ikke gjort etter hun kom på eget rom, får mat 2 (1)ganger om natten. kl 1 og 6

Vi har babycall med kamera vi så jeg ser henne på en skjerm. Hun lager så mye lyder så det er lettere å se henne sånn at jeg vet når jeg skal gå opp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover i vuggen sin inne på vårt rom enda! Er vel egentlig bare latskap at hun ikke har blitt flyttet enda, men sån kan det gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover i sengen sin på rommet vårt ennå - hun våkner for mat en gang eller to hver natt, så jeg synes det er lettest at hun er inne hos oss. Flytter henne over til eget rom når hun ikke skal ha mat om natten mer... håper at det blir rundt 6 mnd - gleder meg til å kunne sove rundt selv uten avbrytelser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover snuppa inne på rommet vårt i egen seng, men barnerommet står klart så det er nok ikke lenge til hun flytter inn dit.. om en mnds tid tenker jeg. Her er rommet hennes i andre enden av leiligheten så vi skal ha babycall.. hvis du hører henne er det kanskje ikke vitsi med babycall, hvis ikke er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya sover på rommet vårt enda, men skal flytte inn på sitt eget soverom nå straks! Må bare kjøpe ny madrass først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen sover inne på vårt rom. Har senga hans inntil vår og det er så greit siden han enda spiser på natten. Har ingen planer om når han skal flytte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Todbias sovner i sin seng på vårt rom, med etter første måltid blir han sovende i vår seng. Og vi våkner i ett alle tre.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...