Gå til innhold

Rare ting som skjer med kroppen...

Anbefalte innlegg

Greit nok, er gravid og masse rare ting skjer med kroppen, hormoner, vekt, bekkenløsning, tett nese, osv osv. Men jeg har også feks fått ganske mye mørkere hår (har alltid vært velsignet naturlig blond), Dette har spesielt skjedd over de siste 3 ukene. I tillegg så vokser håret mitt nesten ikke! Vel, iallefall ikke på leggene! (Nå er jeg også velsignet med lite hårvekst). Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har barbert leggene siden jeg ble gravid! :)

Andre som har slike rare ting som har skjedd??

Ozgirl78-30 april

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8291930-rare-ting-som-skjer-med-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det med hårfargen din var jo merkelig....det har jeg ikke opplevd selv eller hørt andre gjort heller...men mindre hår på bena? jupp, den er jeg oxo velsignet med, sku bare ønske det kunne vare i all evighet!!!!!!!!

håret vet jeg ikke noe om på meg selv, for det er farga, men når jeg jobba som frisør, så er det noen av de tinga som skjer når man er gravid, mister hår, noen får krøller, andre får lysere hår, andre sitt hår vokser ikke, noen sitt vokser fortere, noen tar ikke farge, noen ikke permanent. merkelig det der..hehe..

legghår ja. har barbert meg kun 1 gang siden jeg ble gravid, og det var i august jeg fant ut at jeg var gravid og har 46 dager igjen=)! skulle ønske det varte evig. men håra under armene og der nede vokser som ugress!!! fysj av meg!!!

Annonse

er visst mye hormoner som gjør dette pluss at man går igjenom stoff skifte:) men ift hår og negler og sånt så har jeg lest at kroppen holder på næring, fordi dette skal deles mellom mor og barn, så ting kan vokse litt saktere på oss men det er bare for barnets skyld og mange ganger bare midlertidig:) har jeg lest da... men er ingen ekspert..

Håret mitt er blitt mørkere.Og jeg som alltid har vært så fornøyd med mine lys blonde lokker.

Har også fått svært myk hud. spes. på lår-/legger og magen . Magen synes jeg også å se små dun. Skikkelig ekkelt ,men det er visst normalt.

Ellers er jeg mye varmere en før.og mye trøttere.. he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...