L<3E<3 Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974 gammel (p)røver 8.pp sibbeth TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline Turbotrollet yummym (sånn ca, syklus tuller litt for tida) alleredemamma Flippa (har egentlig mest nedtelling til innsetting i uke 11, men må ta en test før 28.2 (sprøytestart) uansett ) Nøtt TORSDAG 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her, bruker å variere med noen dager. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer* Keepontrying (her omtrent dersom jeg regner med to dagers forsinkelse pga pergo. Det skjedde sist) Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp (FF mener el var på onsdag, men det kan ikke stemme...) Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp **********************************************************************************Gravide: ********** ********** Fått TR: ********** ********************* Venter OVER ikm: ********************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8291898-resultat-ikm-uke-8-1902/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teltpluggen Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974 gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline Turbotrollet yummym (sånn ca, syklus tuller litt for tida) alleredemamma Flippa (har egentlig mest nedtelling til innsetting i uke 11, men må ta en test før 28.2 (sprøytestart) uansett ) Nøtt TORSDAG 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her, bruker å variere med noen dager. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer* Keepontrying (her omtrent dersom jeg regner med to dagers forsinkelse pga pergo. Det skjedde sist) Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp (FF mener el var på onsdag, men det kan ikke stemme...) Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp **********************************************************************************' Gravide: ********** ********** Fått TR: ********** ********************* Venter OVER ikm: ********************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8291898-resultat-ikm-uke-8-1902/#findComment-8293367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974 gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline Turbotrollet yummym (sånn ca, syklus tuller litt for tida) alleredemamma Flippa (har egentlig mest nedtelling til innsetting i uke 11, men må ta en test før 28.2 (sprøytestart) uansett ) Nøtt TORSDAG 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her, bruker å variere med noen dager. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer* Keepontrying (her omtrent dersom jeg regner med to dagers forsinkelse pga pergo. Det skjedde sist) Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp (FF mener el var på onsdag, men det kan ikke stemme...) Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) Stjernøye <3 lille stjerne (8.pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp **********************************************************************************' Gravide: ********** ********** Fått TR: ********** ********************* Venter OVER ikm: ********************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8291898-resultat-ikm-uke-8-1902/#findComment-8296876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå