PlinkiPlonk Skrevet 19. februar 2007 #26 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er 32 år, og bruke 18 mnd på å bli gravid denne gang, etter jeg sluttet med prevansjon.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 19. februar 2007 #27 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Jeg er 24 år, og hadde gått på p-piller i rundt 8 år. sluttet i midten av juni, og ble gravid i midten av august. så det tok meg ca 2 mnd å bli gravid. Jeg tror at det viktigste er å ikke stresse med å bli gravid, da stresser kroppen seg opp og det blir vanskeligere å bli gravid. lykke til! klem
Haddy Skrevet 19. februar 2007 #28 Skrevet 19. februar 2007 Hadde gått på p-sprøyte i 4,5 år da jeg slutta på den i mai 05. Etter det gikk jeg på pillen i et år før jeg slutta og først da fikk jeg tilbake mens. Altså i mai 06, og da var den langt fra regelmessig.. Hadde to blødninger før jeg ble gravid en "vanlig" i mai på rundt en uke, så blødde jeg fra 6 juni til 22 juli!! Men så ble jeg altså gravid i begynnelsen av august eller noe Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort siden jeg måtte vente så lenge på mens etter jeg slutta med p-sprøyta..skal hvertfall aldri gå på den mer.. Er forresten 24 år og har en sønn på snart 6..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå