Gjest Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Må bare fortelle at jeg på fredag fant drømmekjolen min. Den er kremhvit med tynne stropper, snøring bak. Tok mål av meg og den skal syes perfekt til meg. Var åpningstilbud på brudesalongen, fikk den for 3400kr med underskjørt! For en splitter nye kjole, veldig fornøyd nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Så flott! Gratulerer med kjole :-) Og for en pris da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med drømmekjolen til knallpris!!! Det er ikke lenge til dere skulle gifte dere ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med kjøpet! Så gøy å få en flott kjole til en flott pris! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 19. februar 2007 #5 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med ny brudekjole:-) Den hørtes kjempe fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 19. februar 2007 #6 Del Skrevet 19. februar 2007 Så flott da - til en rimelig pris også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå