-carina- Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Beklager, kan jeg skylde på at jeg var bortreist i helgen?! Gratulerer såååå masse med dagen din, som du hadde den 16!!! ) Håper du hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Hurra for deg som fylte ditt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så mye med vel overstått! :-) (carina: hva skal vi si vi som har vært her hele helgen da??!! bedre sent enn aldri? :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 gratulerer med vil overstått ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 19. februar 2007 #5 Del Skrevet 19. februar 2007 hehe,det sku stå vel,ikke vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 19. februar 2007 #6 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så mye,mammasgojente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2007 Til toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 19. februar 2007 Så du var her, så jeg dytter til toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 19. februar 2007 #9 Del Skrevet 19. februar 2007 nei men så koselig da tusen takk jenter og nå har jeg akkurat vist mamma meldingen og for et koselig møtested vi har her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 19. februar 2007 #10 Del Skrevet 19. februar 2007 Hipp hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg var hos mamma for 2-3 uker siden, hun fikk også se på den koselige siden vår! Men jeg tror hun syntes jeg brukte litt mye tid her inne, da... :oD (Men jeg skyldte på at PC'en hennes er så treig til å laste sider, jeg da!!) ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 19. februar 2007 #12 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med dagen som var fra meg også:-) Hurra hurra hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå