Gå til innhold

Hva skjer??

MartheMor+Lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet negativt i dag, 10 dager over IKM. Fortsatt ingen tegn til tanta. Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om noen som ikke tester positivt før det har gått 2-3 uker over IKM. Så det er vel ikke usannsynlig at du er gravid? :-)

Skrevet

Men er ikke det egentlig veldig sjelden at sånt skjer?

Så irriterende, helt frem til nå har syklusene mine vært regelmessige.

Skrevet

ikke skjeldent i det hele, egentlig ganske vanlig

Skrevet

Jeg merker at jeg har litt vansker med å tro på det.

Er det noen her som har gått fra helt regelmessig syklus, og så plutselig kommet helt utav det?Vil det ta lang tid før jeg er tilbake i normalen?

Skrevet

Uregelmessig syklus kan komme av at eggløsningen finner sted seinere enn vanlig. Fasen fra EL til IKM er ganske stabil. Har du noen ide om når EL fant sted?

Skrevet

Jeg håper selvfølgelig at du er gravid, men du kan også miste mensen av andre årsaker. For noen år siden hoppet jeg over en mnd (og neste mnd hadde jeg kun litt spotting), trolig fordi jeg var litt deprimert. Vil bare si at det ikke var noen tung depresjon (ikke for å forsvare meg, men for å si at det ikke skal så mye til for å miste mensen en periode). kan det være noe sånt? Stress, kanskje? Eller har du gått fort ned i vekt? Det er mye som kan påvirke syklusen, men det er jo også fullt mulig at du er gravid.......:) Hvis det går lang tid, og du hverken får mensen eller positive tester, ville jeg ha tatt en tur til legen.

Lykke til!

Skrevet

Takk for gode svar jenter:)

Jeg har ikke testet el eller noe, så har ikke peiling på om jeg har hatt det eller ikke. Kanskje en ide å begynne å teste?

Ja, har kanskje vært litt stress i det siste. Ikke sånn veldig mye, men kanskje det ikke skal så mye til...hmmm...får se det an litt..er bare så kjedelig nå som syklusene mine var så fine!

Skrevet

Hei!

Nå mener jeg virkelig ikke å være kjip eller noe, men forteller bare hva legen sa til meg på forrige onsdag. Han sa at det var så utrolig liten sjangse for at man var gravid hvis man ikke fikk positivt utslag på gr-tester, så da burde man heller vente eller oppsøke lege for å finne ut hva annet det kan være. Kan jo være at kroppen bare hopper over en mens?? Ikke vet jeg, men ønsker deg lykke til i alle fall, og håper selvfølgelig at du er gravid!

Skrevet

Det er akkurat sånn jeg tenker også, føler at det er liten sjanse for at man er gravid når man får negative tester. Så jeg går ikke rundt og tror det, det jeg håper på er at tanta skal komme snart, og at jeg kan komme inn i normal syklus igjen.

Takk for at det delte legens råd med meg:)

Skrevet

Jeg er også frustrert. Er 7 - 8 dager over, og vil bare ha svar. Bare negative tester.

Har vært på kurs i dag, og bare vært kvalm - men det kan hende det er noe annet magegreier også... men litt småkvalm har jeg jo vært de tidligere dagene også. Også, merkelig nok, når jeg er litt kvalm - så presser det litt på neserota og i kinnene. Merkelig kropp du ):

Skrevet

sliter med det samme jeg jordbær, og skjønner ikke dritten av hva som skjer i det hele tatt.

I motsetning til deg vet jeg helt sikkert når el var, men uansett så er det merkelige greier.

skal til legen en tur i morgen jeg, for å få tatt en hcg blodprøve...

bare for å sjekke sikkert hva dette er for noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...