Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 er litt sur er litt usikker på om jeg er sur på jm eller hele systemet. er i uke 37 og var hos jm sist uke.hun har ikke tid til å ta meg inn igjen før jeg er 39+6 altså 3 dager før termin .' kjennte jeg ble litt irritert , syns nesten at hun burde avbestillt noen som ikke var gravid i siste mnd eller hadde det vært urimelig? (ikke fordi de ikke er viktig men hadde vært greit å fått snakket litt med jm , og tenk om jeg får 4 dager før termin , hva vet jeg om hva som skal skje?) har fått en legetime neste mandag men det er ikke det samme som jm :-( er jeg sur på teit grunnlag eller er dette litt hull i hodet ?
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Er det noe spesielt du vil ta opp med jordmor før fødselen? Eller noe du bør få sjekket? Hvis ikke, tror jeg dette er ganske normalt ;0) Det er ikke så mange timene vi skal ha... Du får heller tenke på at du kanskje ikke ser jordmor mer før fødselen! Skremmende eller bare kjekt? He he ;0) Ps: uansett, hvis du ikke har hatt noe "fødselsforberedende" samtale, ville jeg klaget litt....
**My little Miss drama and I** Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Ja trur dette er normalt.. jeg har time 4 april og neste 23 april.. Så har bare en time nært fødsel, kan jo hende jeg får før begge timene:)..... men er det noe spesielt får du jo bare ringe å si at du vil ha en time for du vil prate, føler du ikke har fått vite det du vil .... bare du som føler om du har for lite info.. Liker ikke min jordmor uansett, så går helst til lege jeg:) Lykke til iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå