Gå til innhold

Hvilken uke pakker dere fødebagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det fornuftig å begynne å pakke fødebagen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva som er fornuftig, men jeg skal få pakka den denne uka tenkte jeg.. er i uke 37..

Skrevet

har begynt så smått med å pakke ned noen små ting.. klær til babyen og bind osv. men klær og ting til meg pakker eg senere.. bruker jo alt eg skal ha med meg, nå.. hehe. er 31+3 :)

Skrevet

jeg tenkte å begynne så smått om et par uker. er i uke 35 nå.

Skrevet

Jeg er 37 uker og tenker stadig på at jeg burde begynne å pakke. Men så langt har jeg ikke kommet i gang med det. Bor heldigvis ikke så langt unna sykehuset, så mannen kan komme med det jeg ikke husker å ta med meg i farta.

Skrevet

Jeg kommer til å pakke i uke 37/38, tror jeg.

Er ikke SÅ mye jeg skal ha med, og toalettsaker osv er jo i bruk hver dag, så...

Men klærne til lillegutt, ammeinnlegg osv er jo greit å pakke på forhånd.

Skrevet

Jeg har født tre ganger før, men har igrunnen aldri pakket bagen før noe har begynt å skje. Det tar jo ikke så veldig mange minuttene å pakke bagen, og som regel så går det ikke så VELDIG fort når det begynner at du ikke får tid til dette. Dessuten så bruker jeg de meste tingene fram til jeg skal dra allikevel. Kan sikkert være nyttig å ha skrevet ned det en vil ha med, (ikke at jeg har gjort det heller...)

Skrevet

jeg tror jeg begynte så smått og pakke for ca 3 uker siden...har termin nå på onsdag. jeg bor nærme sykehuset, men er så kontrollfreak at jeg må pakke d meste selv på forhånd;)selv om gubben helt sikkert hadde klart oppgaven suverent. jeg synes det er greit å pakke d meste på forhånd, for man vet aldri hvor fort det skjer...

Skrevet

Jeg begynte å pakke i dag, er 37 fullgådde uker i morra. Har enda litt igjen å pakke.... Føler at jeg enda har gooood tid.

Skrevet

de anbefaler en å pakke allerede fra uke 30, dersom alt kan skje! så jeg tok til meg anbefalinga og har bagen klar! er i uke 32 nå, så nå venter jeg bare på lille jenta ;o)

Skrevet

min er sånn halveis klar, har no fått noe oppi... er i uke 35.

Skrevet

Er 38+6 på vei, og bagen er ikke pakket. Samboer fikk litt hetta i går, så avtalen er at bagen skal pakkes i dag, slik at det meste er klart. Får jo ikke pakket alt. Det vil jo alltid være toalettsaker etc som må pakkes når alt er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...