Gå til innhold

Orker snart ikke denne ventingen mer!

Anbefalte innlegg

Fy søren. Hvor hjelpesløs man føler seg....Er på rugedag 9. Det verste er at jeg til og fra har følt menssmerter og da har jeg tenkt at det var det. Men det har liksom vært for tidlig, Har følt disse smertene siden rugedag 5! Lørdag var helt forferdelig...masse typiske menstegn, men ingen mens (gudskjelov).

Jeg har inge murringer eller luft som tilsier at mens er i anmarsj. Kan man sammenligne dette med en vanlig syklus? Da kjenner man liksom igjen seg - eller har hormonene klusset det til såpass at det er umulig å anta noe som helst?

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8290863-orker-snart-ikke-denne-ventingen-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vet hvordan du har det.

Jeg syns også venteperioden er helt forferdelig!

Har testa positivt to ganger og begge gangene har jeg hatt mensensmerter som kom ca. 1 uke etter innsetting, den ene gangen varte det 1-2 dager, den andre gangen 4 dager.

Å ha mensensmerter som kommer for så å forsvinne har tydeligvis vært et godt tegn for meg!

Lykke til med rugingen, håper på et flott blått kryss for deg :)

Takk for oppløftende svar! Jeg kjenner deg kommer og går hele tiden - og da springer jeg på do for å se. Gudskjelov er det ingenting enda.....

Hva skjedde med deg de 2 gangene du ble gravid? Mistet du? Eller har du IVF barn fra før nå?

Lykke til med deg også....

Hei Tinna!

Har dessverre ingen IVF barn fra før.....

I høst endte det i MA, ikke noe hjertelyd i uke 7 og utskrapning i uke 8 :(

Forrige uke testa jeg svakt positivt og hadde HCG over nedre grense, men dessverre veldig lavt. To dager etter hadde den sunket og legene kalte det da en kjemisk graviditet.

Har nå hatt to vanlige forsøk og to frys, de to første gangene testet jeg negativt.

Blir vel 3. uttak på meg i april tenker jeg.

Skjønner at du er nervøs om dagen, jeg hadde 14 dagers berg og dalbane sist.....opp og ned med håp og negative tanker.....

Mensen smerter har som sagt vært positivt for meg så lenge det gir seg før testing, så prøv å se lyst på det :) Vet det ikke er lett.....

Krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...