Gå til innhold

e d slemt

(=snart mamma til twins=)

Anbefalte innlegg

av meg å ønske at ongan kom nå? eg e "bare" 32 uker..eg e så sliten.. å har utroli vondt i bekkenet! klarer nesten ikke å gå sjøl,,klarer ikke løfte venstre foten så eg e nesten avhengig av hjelp til å kle på meg!! drømmer KVER natt at ongan kommer..med keisersnitt..får ikke sove skikkeli om natta..trenger snu hjelp.. å eg får ikke til å vekke sambo heile tia for å hjelpe meg..han må jo opp kver morra sjøl i 6 tia for å dra på jobb,,han må jo få sove!!

Fortsetter under...

hmm..vet ikke hva det er jeg..hehe..du er ikke slem..men er kanskje stygt på en måte og ønske det,men jeg skjønner deg åsså da..huffamei...!!

håper det inderlig ordner seg...

men har du snakket med sykehus om dette eller??de hjelper jo ofte til da,i slike situasjoner..

Synes ikke det er slemt av deg å tenke sånn, men heller helt normalt.

Siden jeg er gravid med tvillingpar nr. 2, så vet ikke jeg hvordan det er å gå gravid med en, men det er i allefall tungt å gå tvillinggravid.

De to strørste mine kom i uke 39+3, og nå er jeg i 29+2 med disse her.

Jeg håper de holder seg inni magen til etter uke 36, men det er helt klart tungt allerede nå!

Sånn tenker jeg også, at nå kan de godt komme, men tror nok det bare er en del av det å gjøre seg mentalt klar. Jeg er også 32 uker nå og sliter veldig jeg også. Bekkenløsningen kom nesten som over natten og gjør det veldig vanskelig å bevege seg. Har ikke sovet en hel natt på flere måneder nå, da jeg må opp å tisse hver time/annenhver time gjennom hele natten. Har forsøkt å drikke mindre etter kl. 18 på kvelden, men det virker ikke til å ha noen virkning. Sliter også med veldig urolige ben (spesielt venstre), tungpustenhet, hemorroider, vann i kroppen, lavt blodtrykk, mye kynnere/maserier osv., men det er vel ikke annet å vente så langt ut i svangerskapet. Jeg merker i allefall veldig stor forskjell på å gå gravid med ett barn og to på en gang! Jeg er større og veier mer nå enn hva jeg gjorde da jeg var høygravid sist, så du kan si det slik at jeg føler meg veldig høygravid også, hehe...

Det verste er vel nesten samvittigheten som alltid plager meg... Har ei datter på 3 fra før som går i barnehage. Tidligere hadde hun opp til 2 dager fri, slik som vi tok på sparket, men nå er det faktisk et slit å ha henne hjemme. Det er jeg som leverer og henter i barnehagen, men tror vi snart må gjøre en ny ordning på det også... Men stakkars mann, nå har han virkelig nok å gjøre! Føler at jeg kommer til å slite han ut totalt, og det før tvillingene er født!!!!

Nei, skal visst ikke være bare bare, men nå er det ikke mange ukene igjen da :) Masse lykke til til dere andre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...