'mammantilsondre* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 hei lurer på om du ser barn på meg å samboeren snart? jeg er så lei av å gå å vente nå ser du tilfelle når samboeren blir klar for å prøve for fult for å få baby? klem fra
nattinatt Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hallo Aller først så ser eg han er på ein måte litt stressa ang dette med å få barn,kanskje fordi du er så ivrig,som normalt er?? Har dere tenkt dere på tur i sommer,syden,eller andre plasser med sol,og bading??Ser t som at det då vil skje noko,for då kjem det litt i bakgrunnen,og dere er berre kjærester,og koser dere masse,ser eg.OG då skjer det veit du!!Masse lykke til
'mammantilsondre* Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 ja han blir lei av masingen min, men ventet på at han skal endre mening i 1,5år nå så da er tålmodigheten min brukt opp.. til sommeren blir det nok ikke store ferien:( vi bygger hus å det skal stå ferdig i april så må nok styre med huset å hage til sommeren...men håper på noen små turer til danmark å sverige da:) så du ser ikke en spesiell mnd ? jaja....tålmodighets strikken får bli enda lenger den da:( tusen takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå