Gå til innhold

Sangenic bleiebøtte? flere som har erfaring?+ -

Anbefalte innlegg

Skrevet

strever med at den nederste plastskive ramler av hele tiden, er det feil med bøtta vår eller ramler den av til flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det samme problemet med vår :/

Skrevet

de selger bøtta til 399, men må si det er dårlig kvalitet,

hvorfor anbefaler alle/så mange bøtta når ringen ramler av? eller er det slik at alle fester med lynlim , gidder ikke å klage?

tror ikke de hadde reklamert eller solgt så mye av dem om folk klaget

Skrevet

Opplever dette jeg også!

Er ellers kjempefornøyd med bøtta:)

Skrevet

hæ? nå skjønner jeg ikke helt hva dere mener...

Skrevet

Har samme problem jeg også, men jeg har enkelt og greit tatt den av, gidder ikke å streve med å få bleiene løs hver gang jeg skal tømme den. Den har jo ikke noe å si for fuksjonen på bøtta så vidt jeg har skjønt.

Skrevet

Det samme skjer med min. Skjønner egentlig ikke poenget med den skiven likevel. Endret posisjon på den skiven igår.. og den henger fortsatt på foreløpig...

Skrevet

Samme problemet her.... Ganske irriterende, men er ellers veldig fornøyd med den!

Skrevet

jeg skjønner fortsatt ikke hvilken skive dere snakker om... er jeg helt blåst eller?

Skrevet

En hvit gummiskive m/ sklieåpning som er festet med klips i bunnen på lokket . Rett før den med uhell havnet i søplet her ...men så såg jeg den tilfeldigvis... Kanskje du har greid å kaste den sammen med bleiene? Viss ikke henger den vel fortsatt på.. ;)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med bøtta. Skiva sitter godt den, selv om jeg ikke egentlig syns den er så nødvendig.

Skrevet

sliter med samme problemet her å. Prøvde å ta den bort, men det gikk ikke så bra når man begynte på ny pose. Da surret bare posen seg opp igjen.

Skrevet

Nå har jeg funnet det ut... jeg mangler visst den skiva jeg. Ligger nok på den lokale fyllinga forlengst, hehe :) Men jeg syns ikke det har no å si egentlig? Joda, posen snurrer seg opp når man begynner på ny etter å ha tømt den, men det varer jo bare noen få bleier, så går det an å snurre igjen. Får jeg tak i ny skive så kommer jeg helt sikkert til å hive den også ved en feil etter kort tid... :)

Skrevet

hehe. åki. ingen fare om man "mister" den da..

Skrevet

min havnet også på fyllinga. jeg kontaktet levereandøren og fikk nytt lokk hos nermeste forhandler. (helt gratis, så det er nok noen som har klaget...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...