Gå til innhold

God morgon Sjaman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo vennen!

Eg lurte på når du såg graviditeten på meg??Må sei at me ikkje prøver no,har spiralen,og me er vel att og fram om me skal ha fleire.

Og så lurte eg på om du vil sjå på mannen,om han blir sjukemeldt igjen,eller endringer i jobben?

Hatt masse på seg,bygging av tilbygg og diverse.Han er født 13.05.65,og eg 04.005.68

Go klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei nattinatt...som på hallingmamma...så ser jeg masse på deg...skal sette meg ned litt senere...ok

har to barn som skriker her nå...hihi

Skrevet

heilt greitt vennen.Go klem til deg:og berre spør meg igjen!!

Skrevet

hei...ja ville spørre dere andre her om noe...

er blitt syk...og tror det bare blir værre...

vil jeg noen gang komme meg i jobb...

økonomisk gjør det ingen ting om jeg blir hjemme...men tenker på livskvaliteten...

så er jeg litt nyskjerrig på om minsten er !"spesiell" som også kanskje ser...

det har skjedd så merkelige ting med han...og jeg føler et sterkere bånd med han enn de andre...

jeg 040575

gullet 231006

Skrevet

Hallo

No er de to minste i seng,så då kan eg kikke på deg.Ang jobb,så får eg opp at arbeid,tilretelagt for din kapasitet, kan bli aktuelt.Det går an å få tilrettelagt slik at du er ute i jobb i arbeid som du kan klare,og kortere arbeidsdag. Og slik ser det absolutt ut som at du kan få muligheten til.Akkurat kva arbeid,trur eg kan bli ut i frå det som du føler er best for deg.Men dette kan du ta opp med legen din.

Når det gjelder det lille gullet ditt,så ser det særlig ut som at han kan ha varme hender,men og kan sjå,men at det i så fall vil dukke opp som vaksen,men at han som liten vil sjå mennesker som ingen andre ser.Sånne unger har eg sjølv og.Særlig før de er fem,har de den evna.

Vil sei eg føler det same med minsten min,han har noko i hendene,som eg pleier å sei.Og det har Lucky 1 her inne og sagt.Det er eg sikker på mannen min må ha og.Minsten min er født 15.09.04.Eg har same fødselsdato som deg veit du,he he,men født 68. og mannen født 13.05.65.Har fire stykker til som er eldre,og det er jenter.Kjekt om du vil sjå meir på meg når du får tid.Er så spennende å høyre kva forskjellige får opp.Er det anna du vil spørre om,så berre kom med det.Men eg er ganske sikker på at du kjem til å få komme deg ut i litt arbeid.Sunt,og godt.Gler meg sjølv til å komme ut i gjen iarbeid,etter den yrkesretta attføringa. Tar etterutd.Klem til deg vennen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...